Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yael_my schreef:Stille meelezer ontwaakt ^^
Ik heb nog een ponie hoofdstel liggen, prima voor iemand die t wil verven.
Zelf heb ik ook een projectje lopen met verf. Hoop jüllie zsm iets te laten zien!
Duikt weer iñ de meelees. Mođus
hannahaapje schreef:badeendje schreef:Ik zie nu allemaal mensen op Facebook die ofwel andermans frontriemen willen schilderen of gewoon op zoek zijn naar complete hoofdstellen ed om op te knappen. Leuk! Moet gelijk aan bokt denken
Wow, als ik dat van tevoren had geweten. Ben nog steeds een beetje trots op mn idee
hannahaapje schreef:Haha het was in het begin wel een beetje eng om eraan te beginnen. Maar wel heel leuk dat er zoveel creatiefs eruit is voortgekomen. En die knalgele met fluoscerend groene frontriem had ik niet zelf kunnen bedenken. Als iemand een hoofdstel verft komt er altijd een kunstwerk uit die helemaal naar jouw werk en jouw smaak is en dat maakt het ook wel je eigen idee.
Ik heb me choco bruine hoofdstel bijna af, morgen finisher eroverheen en dan nog een paar dagen laten rusten xD, en dan rijden !!! ik hoop dat het mooi blijft zitten, heb dagenlang zitten ontvetten xD
Avelienvd schreef:Eerst goed schoonmaken en dan met indringverf, dan wordt hij weer netjes zwart
Saaams schreef:Kan je het leer ook ontvetten met nagellak remover?
Ik ga het binnenkort voor het eerst doen, heb pastelblauwe leerverf besteld voor mijn hoofdstel.