Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Fysio: De verplaatsbare beugelophanging is pas iets van de laatste tijd inderdaad.
Geïntroduceerd met de Lexington zadels en een poosje later hebben alle zadels het gekregen.
Je hebt dus een oudere London blijkbaar... van voor 2011 met nog de gewone ouderwetse vaste ophanging![]()
De oudere zadels hadden alleen 1 strook van zo'n 5 cm breed klittenband om de zitting mee vast te plakken aan de rest van het zadel.
De zadels met de klittenband ophanging hebben een veel breder klittenbandvlak zodat die hele losse ophanging daar goed grip op heeft.
Ga je die op alleen een strookje plakken dan plakt hij natuurlijk niet degelijk vast...
Shirley schreef:De beugelriemen zijn goed te zien, het singeltje is helemaal weggezakt in de speklaag van fjordinnetje en ook veeeeeeel te kort voor haar geweldige omvang
[ Afbeelding ]
soeske schreef:Marcella schreef:Denk dat het voor Zilfstar en dierfysio is.
Ja, klopt. Niets geen lucht alarm of geheimzinnigheid, het staat door Zilfstar en Dierfysio beschreven in het topic.
Misschien wat late reactie van mij, maar was druk aan het werk het weekend
jokari schreef:als ze schuurplekken gaat krijgen, dan ligt je zadel toch niet goed ?? Dan zou ik er al helemaal niet aan denken om dat op haar blote ruggetje te gaan leggen. Ander zadel erop, en niet scheren onder het zadel.
Zilfstar en Dierfysio, sterkte voor jullie.
Sheran schreef:Als je haren afbreken door het schuren van het zadel is er wel iets anders mis, lijkt me! Dat hoort niet te gebeuren. Gebeurt dat dan ook met haar wintervachtje?
En natuurlijk kunnen zadels wat bewegen, maar echte schuurplekken horen niet, hoor.