Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Andapanda schreef:Glucose intolerantie, spieren raken verkrampt en hij wordt vervolgens kreupel. Heeft en tijd geduurd voor we erachter waren. elke verandering houden we nu in de gaten en soms overvalt t als nog, weken rustig aan alles beperken.. gras doet em weinig goed (even als brokken en kuil etc). Bewegen in stap aan de hand met oefingen tussendoor doen we altijd, kreupel of niet, het lijf moet bewegen en afvalstoffen moeten afgevoerd worden.
Kortom hopelijk kunnen we over een week of 4 weer verder op de iberica
Buitenzinnig schreef:Onder de vacht bij de beugelriemen? Die zijn voor het vastzetten van ene klein voortasje
Carmy81 schreef:Ik ben zo blij ik ben zo blij ik ben zo blij !!!!!!!
Op advies van Ron van Buitenzinnig ( mijn dank is groot ) een holistisch DA een second opinion gevraagd betreffende mijn paardje het vocht in de benen en de pijn met rijden.
Het vocht is van de weidegang, JAZEKER want ze staat nu 5 dagen binnen en het vocht is bijna helemal weg. Pijn met rijden zou van het scheef zijn in het bekken kunnen zijn.
Donderdag dus een chiropractiker ( schrijf je dat zo ?? ) erbij om te kijken wat ze voor ons kan betekenen....
Ik zeg, halleluja !!!
DeSprinkhaan schreef:staat trouwens ook een butterfly te koop.
http://www.bokt.nl/markt/ad/42921/bareb ... an-lamsvel
En een iberica gezocht
Buitenzinnig schreef:Maar ... ik heb ze gebeld ... dit was wel heel ver naar achteren en de volgende lading komt met de beugelriemen tussen die 2 posities in. Het hangt een beetje van het paard af of het nog kan. Wat mij betreft hadden ze ook meer in het midden mogen zitten, maar volgens Christ was het gevaar dat het velzadel dan erg ver naar voren schoof en de ruiter dus ook ver naar voren ging zitten (dus niet ver naar voren in het velzadel, maar het geheel te ver naar voren)
Kunnen jullie het nog volgen???
Stelvio schreef:Buitenzinnig schreef:Maar ... ik heb ze gebeld ... dit was wel heel ver naar achteren en de volgende lading komt met de beugelriemen tussen die 2 posities in. Het hangt een beetje van het paard af of het nog kan. Wat mij betreft hadden ze ook meer in het midden mogen zitten, maar volgens Christ was het gevaar dat het velzadel dan erg ver naar voren schoof en de ruiter dus ook ver naar voren ging zitten (dus niet ver naar voren in het velzadel, maar het geheel te ver naar voren)
Kunnen jullie het nog volgen???
Als ik het goed begrijp is Christ aan t experimenteren met de positie van de beugelophanging en hebben ze nu een lichting geproduceerd met de ophanging verder naar achteren en gaat bij de volgende lichting de beugelophaning weer wat naar voren? Ik heb gisteren een Iberica bij je besteld (hopenlijk heeft de bank gelijk overgeschreven en is ie vandaag nog op de bus kunnen gaan), uit welke lichting komt de Iberica die ik ga ontvangen?