Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Urielle schreef:Maris schreef:Ik zou als ik jou was gewoon even niet rijden tot de fitter komt !!!
Ik moet zaterdag naar Dordt en zondag naar Roosendaal dus dat is niet echt een optie. Zou alleen vandaag evt, vrijaf kunnen geven maar ja op een dag maakt het ook niet meer uit.
Urielle schreef:Ferdo schreef:Pff, Eleonora wilt niet komen. Ze wilt geen klanten afpakken van andere wow-fitters en vindt Sibyl wel een goede.
Nu weet ik het echt niet meer
Dat is echt NIET tof, heeft toch niks met klanten afpakken te maken? Als mens moet je toch vrije keuze hebben in welke zadelmaker je bij je paard wilt hebben?
Pfff, dat is dus een van de redenen dat ik aan het overwegen was om over te stappen op wol. Het is toch makkelijker als je willekeurig wie kunt bellen. Op mijn mail aan Margreet kreeg ik hetzelfde: 'Bij wie is het zadel dan gekocht en waarom kies je voor mij?' Sorry, maar als ik toelatingsexamen moet doen om ergens een zadel aan te laten passen, dan laat maar hoor
Maris schreef:Als de ruggegraadvrijheid te smal is, heb je idd andere kussens nodig. Je hebt SD-D- DWG en DXWG , deze letters zeggen dus wat over de ruggegraadvrijheid ruimte ( genoemd van smal naar breed ). meeste paarden hebben DWG kussens nodig. welke kussens heb je nu, kan je dat zien ( staat op de kussens , maar dan moet je ze eraf halen , want staat aan onderzijde ( de zijde die tegen het zadel aan zit ) ?