ik heb nu nog een zwarte,maar er komt er een met een bescheiden grijs randje waarschijnlijk. dus ik kan niet bij de bruine wowwers en niet meer bij de zwarte
Kaspar
Geplaatst: 03-01-11 13:10
pantarhei schreef:
gezellig dames, dan blijf ik hier wel achter met mijn zwarte
Is er iemand in het Noorden van NL die Marjolein binnenkort nog nodig heeft? Ik wil graag mijn WOW door haar laten nakijken, maar helaas woont ze niet om de hoek
ik heb dr net bij mn wow gehad dus helaas maar als je haar zelf vraagd dan kan ze aangeven of ze nog in de buurt komt of j moet tot maart willen wachten
CaylinnMae
Geplaatst: 03-01-11 20:05
Hihi, nee, dat duurt wat te lang En heb uiteraard al contact met haar gehad
ik heb ook een wow , een zwarte en heb hem op laten sturen naar engeland om er achteraf een grijs randje op te laten zetten, ben er best wel benieuwd naar, hij moet nog terug komen. ook heb ik er een H singel bij die grijs onderlegd is, die heb ik al wel binnen. ik ben zelf erg blij met een wow omdat ik zelf 1,93 ben en er lange zweetbladen bij heb.
nou ja vanwege de vorst was er toch niet veel te rijden hoor,kan er straks weer tegenaan! groetjes martijn
Jenn_Mellow
Geplaatst: 04-01-11 13:44
Hoi! Ik kom me hier ook even melden! Wat een mooie zadels komen hier voorbij! Gewoon WOW! haha In april heb ik mijn Wow alweer 3 jaar en ik ben er nog steeds heel blij mee! Ik heb trouwens een (gewone) zwarte met een zilveren boog
Sterkte voor de mensen die nu aan het wachten zijn op hun Wow!
Nu heb ik een vraag voor de mensen welke verlengde zweetbladen hebben. Deze optie is mij ook aangeboden, de zweetbladen zouden dan 5 cm langer zijn dan normaal. Hebben jullie dan geen problemen dat je zweetbladen langer zijn dan je dekje? En is dat verlengde nu echt nodig? Nu heb ik wel lange benen (lengte maat jeans 34) maar zou het zoveel verschil maken voor het gevoel?
steinstein