Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lyanna15 schreef:Hoi! Weet er iemand een goede match shirt/baselayer/vestje bij de nieuwe peacock suede? Ik ben niet zo’n fan van de ‘gewone’ lemieux baselayers
Dieuwke_ schreef:Ik heb vandaag de Marine en Black Loire binnen gekregen. Ik verbaasde me een beetje over de kleur van de Marine, ik had hem veel blauwer in gedachten. Maar ik zag dat meer mensen hier in het topic die conclusie hadden getrokken dus ik denk wel dat het echt de Marine is. Helaas zit er een weeffout of beschading in, dus ik denk dattie weer terug gaat. Iemand daar ervaring mee? Is dit een beschadiging die snel op de Loires komt?
De kleuren kloppen zo niet helemaal onder het lamplicht
[ [url=m/U5XEqZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7zD4Pp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dieuwke_ schreef:Ik heb vandaag de Marine en Black Loire binnen gekregen. Ik verbaasde me een beetje over de kleur van de Marine, ik had hem veel blauwer in gedachten. Maar ik zag dat meer mensen hier in het topic die conclusie hadden getrokken dus ik denk wel dat het echt de Marine is. Helaas zit er een weeffout of beschading in, dus ik denk dattie weer terug gaat. Iemand daar ervaring mee? Is dit een beschadiging die snel op de Loires komt?
De kleuren kloppen zo niet helemaal onder het lamplicht
[ [url=m/U5XEqZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7zD4Pp.jpg]Afbeelding[/url] ]
mooney schreef:Vandaag de mist en rhone petrol binnen gekregen morgen nog bruin en papaya.
Het biesje had voor mij niet gehoeven maar gelukkig niet zo storend als ik dacht. Ik vind de kleur wel echt mooi! Op de palomino doen beide kleurtjes het heel goed vind ik.
Mijn dekjes veulentje is nu een dekjes jaarling die het poseren zat is![]()
[ [url=m/NgsOu2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FPkQO9.jpg]Afbeelding[/url] ]
En op de wildkleur vos
[ [url=m/abGfjE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3wEGXv.jpg]Afbeelding[/url] ]