Hoe vallen de snugboots? Zit dat elastiek niet te strak? Ik heb een iets grovere KWPNer, die is niet gezegend met spillebenen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wiwabalia schreef:Ik heb net de Kiwi suede besteld bij Ooteman, ietsje korting.![]()
Hoe vallen de snugboots? Zit dat elastiek niet te strak? Ik heb een iets grovere KWPNer, die is niet gezegend met spillebenen.
xSCWx schreef:Ik heb mijn plum suede gewassen en nu zijn er stiksels los gegaan. Iemand hier ervaring mee, kan je dit makkelijk zelf oplossen?[ [url=m/AqcOSr.jpg]Afbeelding[/url] ]
xxxmh schreef:Iemand ervaring met de neusnetjes van lemieux? Heb nu een van harrys horse maar die past niet op mijn brede neusriem dus hoop dat die van lemieux er wel op past..[ [url=m/Jk6WTA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rizette schreef:xSCWx schreef:Ik heb mijn plum suede gewassen en nu zijn er stiksels los gegaan. Iemand hier ervaring mee, kan je dit makkelijk zelf oplossen?[ [url=m/AqcOSr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Weet niet hoe oud het is maar lijkt mij dat het dan niet correct genaaid is toch? Tenzij het normale slijtage zou kunnen zijn.
Varekaj schreef:Mijn baselayers worden vaak gebruikt en zijn nog prima... Mijn Loire ink Blue daarentegen heeft ook wat pilling na de vorige wasbeurt. Er was iets met klittenband in de wasmachine erbij geraakten gelijk dus wat geraakte plekjes. Gelukkig zijn ze klein en zitten ze onder het zadel.
Urbiezira schreef:Ik heb die van mij nog niet zo vaak gewassen dus weet niet of ik het straks ook krijg, maar ik was ze altijd binnenstebuiten, dan raakt de buitenkant niet de trommel van de wasmachine. Misschien dat dat nog wat uitmaakt voor de volgende wasbeurten... hoe dan ook stom dat het nu al pilt.
Waidida schreef:Ik zag net dat mijn baselayer in marine al begint te pillen op meerdere plaatsen, dat vind ik wel echt super zonde eigenlijk want je betaald er tenslotte wel heel wat geld voor. Voor mij dus geen baselayers van lemieux meer, de dekjes ben ik wel super tevreden van en van de verona vesten ook dus dat is wel weer een meevaller