Twijffel nog steeds of ik die wil

Iemand foto van in spring vorm en met bruin tuig ?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Celebi schreef:Oh jeetje is dat het bijpassende shirt? Dat is wel enorm verkleurd inderdaad. Zonde zeg!
Mariska_vD schreef:Dit was de paprika toen ik hem binnen kreeg, was het shirt ook duidelijk een stuk lichter.
[ [url=m/ToGDYM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Had ik ook met de mint en ook azure vind ik niet echt overeen komen. Mint heb ik daardoor ook weg gedaan, dekje was super maar de polo was ontzettend licht...
Celebi schreef:Hier bij een winkeltje in de buurt, Equilibrium. Die hadden 50% korting op alles wat ze hadden liggen. Dekens, kleding, dekjes, beschermers, jassen, onderleggers. Was echt verbaasd hoeveel er meedeed. Ook de nieuwe collectie.
BranwenGC schreef:Dan heb je je wel goed ingehouden
Irisjuliax schreef:Celebi schreef:Hier bij een winkeltje in de buurt, Equilibrium. Die hadden 50% korting op alles wat ze hadden liggen. Dekens, kleding, dekjes, beschermers, jassen, onderleggers. Was echt verbaasd hoeveel er meedeed. Ook de nieuwe collectie.
Jaaaaa! Ik ben echt ontzettend goed geslaagd. Nieuwe collectie wisteria en mist Loire voor 50% en korte mouwen base layer wisteria, chili red en peacock ook voor 50%![]()
Veel van de nieuwe collectie al wel uitverkocht qua bovenkleding en er hing nog 1 Loire wisteria. Heb mij verder ingehouden want ik sla al door