Waidida schreef:laura_estee schreef:Ohh het zou jammer zijn als je dan dekjes die je al hebt zou moeten verkopen. Desalniettemin gaat droomzadel toch echt wel voor dekjesBen wel benieuwd, wat voor zadel wil je kopen dan?
Ja best jammer, maar wie weet kan het prima, dat weet je natuurlijk niet op voorhand. Ik ben verliefd geworden op de El campo van Deuber & Partner. In een van de volgende uitvoeringen, ik neig denk ik meer naar die met wat meer zwart.
[ [url=m/o8AkkT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/K3WwlN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar die zijn al best druk van zichzelf, en ik wil dan natuurlijk ook mijn zadel laten shinen als ik er zoveel geld tegenaan heb gegooid. Nu heb ik bijvoorbeeld de fig en sage die er denk ik wel onder kunnen, ik twijfel vooral over de loire marine. De sienna en peacock valt nog te zien! Langs de andere kant kan ik dan wel mijn dekjes laten bedrukken met mijn logo erop, bij rustige kleuren vind ik dat veel mooier.
Heeft er iemand eigenlijk al eens Lemieux dekjes laten bedrukken?
Maar ja we zien wel, voor hetzelfde geld zegt mevrouw NOPE en dan wordt het iets anders
Oh gaaf zadel hoor! Ik denk best dat daar mooie felle LeMieux kleuren onder kunnen