Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Aries_31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-23 11:37

Annabel schreef:
laura_estee schreef:
Ik hou van dit topic. Net dan ook toch maar de Kiwi besteld met 25% korting bij Horze *\o/* Waar die volgens mij ook al goedkoper is dan bij andere winkels, ik zat onder de €60 voor het dekje zelf! Loire classic versie.

Iemand hier trouwens ervaring met paardenspullenshop? Ik kan maar geen contact krijgen :(

Ik heb ze toen gemaild over het Hunter green dekje, toen mailde ze echt direct terug en heb ik hem besteld. Dat was dinsdag. Vanaf toen radiostilte, nog niet ingepakt of verzonden. Dus ik vond het ook al een beetje gek eigenlijk

Ja dat is inderdaad wel gek.. Ik had vorige week donderdag een bestelbevestiging ontvangen, maar verder niks gehoord. Afgelopen donderdag gemaild om te vragen hoe dat ervoor staat, maar geen reactie (ook niet via Messenger). Voelt niet heel fijn als je ziet dat er wel actief dingen op Facebook geplaatst worden :') Vandaag dan maar gemaild dat ik mijn bestelling wil annuleren, dus ben benieuwd wanneer ik daar wat over hoor… Hoop voor jou ook dat je snel iets hoort!

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-23 11:38

Je kan beter bestellen via paardenspullen.com
Dat is een bokker, snelle verzending en meestal korting.

Aries_31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-23 11:40

Saaams schreef:

Ja daar ook ooit eens wat besteld en niet meer dan lof daarvoor! :o Keuze was gevallen op paardenspullenshop omdat die korting had op de nieuwe collectie en paardenspullen helaas niet

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-23 11:40

Oh laat maar weten Laura, dat is inderdaad een beetje maf als ze op Facebook wel gewoon posten. Ben er dan ook wel snel klaar mee! Hoeft van mij dan ook niet meer..

Aries_31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-23 11:55

Annabel schreef:
Oh laat maar weten Laura, dat is inderdaad een beetje maf als ze op Facebook wel gewoon posten. Ben er dan ook wel snel klaar mee! Hoeft van mij dan ook niet meer..

Nee precies mijn gedachte. Dus afwachten wanneer m’n annulering verwerkt is en m’n geld terug komt. Hoop dat jouw order ook geannuleerd kan worden en jij je geld dan ook terug krijgt, want dit is niet echt mooie reclame voor diens bedrijf :')

annaxmaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-23 12:14

Dwyne schreef:
bij Horze 25% korting op alles voor je paard tm 23 april met code horse25 ook nieuwe collectie... wel pas vanaf 70 euro maar nu komen de suèdes onder de 50 euro uit...

oh nee dit had ik niet moeten weten, mn handen kriebelen om nummer 6 van lemieux te kopen _O-
mag eigenlijk niet want heb in een maand tijd al 5 lemieux dekjes gekocht _-:(

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-23 12:23

laura_estee schreef:
Saaams schreef:

Ja daar ook ooit eens wat besteld en niet meer dan lof daarvoor! :o Keuze was gevallen op paardenspullenshop omdat die korting had op de nieuwe collectie en paardenspullen helaas niet

Ik heb mijn Mist gekocht bij paardenspullen met korting hoor :j

Aries_31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-23 12:25

Farjen schreef:
Ik heb mijn Mist gekocht bij paardenspullen met korting hoor :j

Ohh, volgende keer moet ik dan misschien meer geduld hebben haha.

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-23 12:38

laura_estee schreef:
Annabel schreef:

Nee precies mijn gedachte. Dus afwachten wanneer m’n annulering verwerkt is en m’n geld terug komt. Hoop dat jouw order ook geannuleerd kan worden en jij je geld dan ook terug krijgt, want dit is niet echt mooie reclame voor diens bedrijf :')

Ik heb ook maar gemaild of ik het kan annuleren! Hoeft dan ook niet meer voor mij. Hopelijk regelen ze dat wel gewoon netjes.

De suède komen maar op €44 bij Horze.. maar ik heb al zoveel! Hahaha

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-23 15:10

Wij waren Koningsdag-ready in Paprika vandaag :j Ik wil echt niks meer nieuw bestellen want ik heb er zo veel, maar Wisteria en Mist zijn toch wel heel gaaf. Alleen sinds ik een zoontje heb vliegt het geld de deur uit dus ik blijf echt even op m'n handen zitten :') Mijn dekjes verkopen krijg ik ook niet over m'n hart, ik vind ze allemaal echt mooi en ik gebruik ze ook afwisselend allemaal. Heb nu wel eindelijk geen moeite meer met dekjes die vies worden en dan niet meer 'nieuw' zijn, dat is de keerzijde van niks meer kopen.
Afbeelding

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-23 15:31

Bedankt Dames, heb zojuist de ice blue besteld bij Horze
Had ik het nodig…. Nee

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-23 16:03

mariekie schreef:
Bedankt Dames, heb zojuist de ice blue besteld bij Horze
Had ik het nodig…. Nee

Ooww maar je weet het toch, een verslaving moet je koesteren en voeden :+ _O-

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-23 17:55

Lemieux Fig. (&lemieux pollen netje. Aanrader!)
helemaal weg van.

Afbeelding

Afbeelding

xxxmh

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-23 18:14

Ik had mooie springschoenen gekocht van lemieux, die rubber met randje bont in maat xl past mijn paard ze niet. Ze vallen echt klein helaas :(

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-23 18:26

Saaams schreef:
helemaal weg van.

[ [url=m/hUpHHC.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/oCSWvT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Staat jullie prachtig <3

Jonnekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-23 18:35

Saaams schreef:
helemaal weg van.

[ [url=m/hUpHHC.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/oCSWvT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh dat is toch wel erg gaaf op een schimmel :j had ik niet moeten zien :')

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-23 22:39

annaxmaex schreef:
Dwyne schreef:
bij Horze 25% korting op alles voor je paard tm 23 april met code horse25 ook nieuwe collectie... wel pas vanaf 70 euro maar nu komen de suèdes onder de 50 euro uit...

oh nee dit had ik niet moeten weten, mn handen kriebelen om nummer 6 van lemieux te kopen _O-
mag eigenlijk niet want heb in een maand tijd al 5 lemieux dekjes gekocht _-:(

Dan kan nummer 6 er ook nog wel bij toch? :') :D

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-23 22:41

En ook ik ben gezwicht voor de actie bij Horze :') De Wisteria komt mijn kant op! *\o/*

Pally

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-23 22:55

Ik heb vandaag dit tshirt gekocht, matcht perfect bij de iceblue suede van Lemieux Afbeelding

BranwenGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-23 09:58

pantarhei schreef:
O:) Weet iemand nog een dressuur Rhône espresso? Gevonden voor €65 maar wellicht ergens nog lager

De Rhone collectie is nu toegevoegd bij de spring sale van lemieux zelf :)

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-23 10:44

Morgen komt weer loon binnen en dan vind ik die kortingen toch wel heel gevaarlijk. 8)7

Aries_31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-23 11:08

Plop1997 schreef:
Morgen komt weer loon binnen en dan vind ik die kortingen toch wel heel gevaarlijk. 8)7

Hahaha ja hele herkenbare struggle _O-

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-23 11:12

Zelfde probleem hier! Alleen ben ik te weten gekomen vorige week dat ik een nieuw zadel moet gaan aanschaffen en aangezien ik nu graag echt voor mijn droomzadel wil gaan (aka :$) en dat dat zadel van zichzelf al best druk is kunnen er geen nieuwe dekjes bij. Ik ga dn misschien ook degenen die ik nog heb verkopen want ik denk vooral dat het veel zwart en beige en rustige kleuren zullen worden. Maar dat zien we wel, eerst zien dat mijn droomzadel erop past en ons beiden aanstaat!

Aries_31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-23 11:17

Waidida schreef:
Zelfde probleem hier! Alleen ben ik te weten gekomen vorige week dat ik een nieuw zadel moet gaan aanschaffen en aangezien ik nu graag echt voor mijn droomzadel wil gaan (aka :$) en dat dat zadel van zichzelf al best druk is kunnen er geen nieuwe dekjes bij. Ik ga dn misschien ook degenen die ik nog heb verkopen want ik denk vooral dat het veel zwart en beige en rustige kleuren zullen worden. Maar dat zien we wel, eerst zien dat mijn droomzadel erop past en ons beiden aanstaat!

Ohh het zou jammer zijn als je dan dekjes die je al hebt zou moeten verkopen. Desalniettemin gaat droomzadel toch echt wel voor dekjes :j Ben wel benieuwd, wat voor zadel wil je kopen dan?

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-23 11:23

laura_estee schreef:
Ohh het zou jammer zijn als je dan dekjes die je al hebt zou moeten verkopen. Desalniettemin gaat droomzadel toch echt wel voor dekjes :j Ben wel benieuwd, wat voor zadel wil je kopen dan?

Ja best jammer, maar wie weet kan het prima, dat weet je natuurlijk niet op voorhand. Ik ben verliefd geworden op de El campo van Deuber & Partner. In een van de volgende uitvoeringen, ik neig denk ik meer naar die met wat meer zwart.
Afbeelding

Afbeelding
Maar die zijn al best druk van zichzelf, en ik wil dan natuurlijk ook mijn zadel laten shinen als ik er zoveel geld tegenaan heb gegooid. Nu heb ik bijvoorbeeld de fig en sage die er denk ik wel onder kunnen, ik twijfel vooral over de loire marine. De sienna en peacock valt nog te zien! Langs de andere kant kan ik dan wel mijn dekjes laten bedrukken met mijn logo erop, bij rustige kleuren vind ik dat veel mooier.
Heeft er iemand eigenlijk al eens Lemieux dekjes laten bedrukken?
Maar ja we zien wel, voor hetzelfde geld zegt mevrouw NOPE en dan wordt het iets anders -O-