PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LindyTH

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-23 10:20

Ik heb het white bordeaux dekje en wedstrijdshirt besteld :)

Ik heb het bordeaux wedstrijdjasje ook van ES, misschien kun je die nog ergens vinden? Is hetzelfde model als die ze nu hebben in andere kleuren.

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-23 10:34

Hier ook het white bordeaux dekje, bordeaux sokken en wedstrijdshirt besteld!

Ik heb het Mondoni Chantal wedstrijdjasje, de kleur heet bordeaux maar hij is wel iets paarsiger. Maar met een randje op het dekje valt dat hoop ik niet zo op :)

gewoonmarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-23 13:10

We zijn ‘even’ naar hypostore gereden (1,5 uur heen en 1,5 uur terug :') ) maar heb de FairPlay erbij gedaan. Die matcht goed. En niet eens gek duur. De korte slipjas. Terwijl ik de Juuls op het oog had voor veel meer geld. Maar was echt te paars erbij. Dus blij dat ik niet online heb gegokt.

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-23 14:43

Ik ga ook het wedstrijd shirt bestellen om mijn set compleet te maken :o

gewoonmarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-23 16:49

Afbeelding
Ik heb nu deze set besteld. Incl oornetje.
Nou twijfel ik over een frontriem met Bordeaux stenen. Of word het teveel? Ze heeft nu heldere stenen. Dat steekt wel meer af bij het oornetje. Dus mischien is rood zelfs rustiger?
Wat vinden jullie?

Zamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 06:12

gewoonmarie schreef:
[ [url=m/0CEJAK.png]Afbeelding[/url] ]

Ik weet niet wat jullie vinden, maar dit dekje lijkt bijna net zo groot als die van Ps....
Nou is het voor mij geen punt, heb een groot paard etc, maar viel me op

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 07:16

Volgens mij heeft ES hun afmetingen nog nooit veranderd hoor, tenzij ze dat bij dit dekje voor het eerst gedaan hebben.

Ik zou voor hoofdzakelijk bordeaux steentjes gaan met daartussen heldere stenen, gewoonmarie :j

gewoonmarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 07:18

Texas02 schreef:
Volgens mij heeft ES hun afmetingen nog nooit veranderd hoor, tenzij ze dat bij dit dekje voor het eerst gedaan hebben.

Ik zou voor hoofdzakelijk bordeaux steentjes gaan met daartussen heldere stenen, gewoonmarie :j

2 kleuren door elkaar vind ik helemaal druk :o ik weet het, het ligt aan mij ;(

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-23 07:29

Voor iemand die laatst nog hier verkondigde niks meer te mogen kopen door een waarschijnlijk kapot paard …

Ik kon mij niet inhouden met de white bordeaux. :+
Want ja … verdwijnen uit de paardensport doe ik toch niet en dat dekje wilde ik al zograag …
Dus maar ook meteen de rijbroek erbij besteld en een elastiekje _O-

I am a joke to myself :')

gewoonmarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 07:33

Hahahha hier niet anders, die paarden op de wei, 1 met een veulen ernaast, 1 nog niet goed genoeg opgeleid. En 1 geblesseerd… maar deze set maakt wel dat ik alles niet gekocht heb…. :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 07:36

gewoonmarie schreef:
Nou twijfel ik over een frontriem met Bordeaux stenen. Of word het teveel? Ze heeft nu heldere stenen. Dat steekt wel meer af bij het oornetje. Dus mischien is rood zelfs rustiger?
Wat vinden jullie?

Ik zou de heldere stenen houden. Ook bordeaux in de frontriem zou voor mij te veel worden en als de kleur net niet helemaal de goede tint is past het juist weer net niet. Helder past weer mooi bij het wit van broek en dekje. Het kleine beetje contrast tussen de stenen en oornetje lijkt mij juist mooi.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-23 08:23

gewoonmarie schreef:
Wat vinden jullie?

Ik zou een mooie Crystal frontriem erbij doen, past werkelijk bij alles en dus ook deze set.

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 09:08

Een crystal frontriem zou ik ook mooier vinden dan een rode!

Ik overweeg mijn amper gebruikte blie meadow glimmer te verkopen omdat ik hem eigenlijk nooit gebruik… Iemand hier interesse? Ik doe hem liever aan jullie verkopen dan via marktplaats of facebook.

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 09:09

Ach ik rij ook nog geen wedstrijden we de Haf, als we over 2 maanden iets kunnen is het best optimistisch :+ En heb nu met deze erbij 2 wedstrijdsets...

Flubberboot hoe kan je die nou nooit gebruiken! Dat is echt 1 van m'n lievelings haha

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 09:34

NorwayFjord schreef:
Ach ik rij ook nog geen wedstrijden we de Haf, als we over 2 maanden iets kunnen is het best optimistisch :+ En heb nu met deze erbij 2 wedstrijdsets...

Flubberboot hoe kan je die nou nooit gebruiken! Dat is echt 1 van m'n lievelings haha

Ik vind hem iets te hard aan de bovenkant dus ik pak liever andere dekjes. Vind hem mooi om naar te kijken maar daar heb ik hem niet voor gekocht :')

Ik rijd gewoon met een wit-navy wedstrijdsetje. Dekje wel gewoon wit. Vind ik persoonlijk mooier. Al moet ik misschien voor crème gaan want dan lijkt mijn schimmel wat witter :')

gewoonmarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 09:51

Oké, Thanks. Ik hou het bij de normale christallen

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 09:59

Flubberboot schreef:
NorwayFjord schreef:

Ik vind hem iets te hard aan de bovenkant dus ik pak liever andere dekjes. Vind hem mooi om naar te kijken maar daar heb ik hem niet voor gekocht :')

Ik rijd gewoon met een wit-navy wedstrijdsetje. Dekje wel gewoon wit. Vind ik persoonlijk mooier. Al moet ik misschien voor crème gaan want dan lijkt mijn schimmel wat witter :')

Ahh ja alleen kijken is dan zonde inderdaad :)

Hahaha ja wit dekje met een schimmel is tricky :+ De schimmel Welsh bij ons loopt daarom meestal met een grijs/zwart glitterdekje (met kinderen). De Spanjaard is nog best donker grijs dus die kan wel goed met wit hahaha

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 10:09

Peet is zodra hij wit is, ook echt wit wit. Vooral in de zon dus dan kan het nog gelukkig!

Ik overweeg stiekem al mijn PS eruit te gooien :') Gebruik ze niet. Ik rouleer nu met de LeMieux

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 13:51

Flubberboot schreef:
Peet is zodra hij wit is, ook echt wit wit. Vooral in de zon dus dan kan het nog gelukkig!

Ik overweeg stiekem al mijn PS eruit te gooien :') Gebruik ze niet. Ik rouleer nu met de LeMieux

Vind je ze niet fijn in het gebruik?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 14:00

Flubberboot schreef:

Zonde is dat dan hé? Ik vind ze juist onwijs fijn en zou er wel meer willen hebben. Vooral wat oude kleuren

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 15:09

Rizette schreef:
Flubberboot schreef:

Vind je ze niet fijn in het gebruik?

Dat wel, maar ik gebruik het afgelopen halfjaar eigenlijk alleen maar LeMieux of mijn ene Catago. Vind de oudere fijn maar de nieuwe echt niet meer. Stofje is net iets anders en ze zijn huuuugee. Mijn kleine lusitano van 1.62 verzuipt daarin...

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 15:58

Grappig hoe dat verschilt inderdaad, ik ben groot fan van m'n PS of Sweden dekjes, ook van de nieuwere. Al moet ik zeggen dat ES m'n hart ook aan het stelen is. Ik heb juist echt niks met Lemieux :P

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 19:58

NorwayFjord schreef:
Grappig hoe dat verschilt inderdaad, ik ben groot fan van m'n PS of Sweden dekjes, ook van de nieuwere. Al moet ik zeggen dat ES m'n hart ook aan het stelen is. Ik heb juist echt niks met Lemieux :P

Ik ook niet :') Heb er bij die wedstrijd van vereniging nog naar gekeken vanwege de korting, maar nee.

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 20:33

Haha ja wij hebben er ook wat rondgelopen maar het doet me niks. Achja zo heeft iedereen z'n ding, alleen maar leuk!

Mijn hart maakte een sprongetje toen ik dit pakketje net opende <3
Afbeelding

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 00:07

Mijn ruitertjes pakketten kwam vandaag al
Binnen!! Ik
Had nog wat goodies dus maar even een keer mijzelf verwend.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Mijn nieuwe wedstrijd set
En deze stond ik een tijdje op te azen.

Afbeelding
Dus we kunnen gaan knallen!!