Ik heb het bordeaux wedstrijdjasje ook van ES, misschien kun je die nog ergens vinden? Is hetzelfde model als die ze nu hebben in andere kleuren.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:Volgens mij heeft ES hun afmetingen nog nooit veranderd hoor, tenzij ze dat bij dit dekje voor het eerst gedaan hebben.
Ik zou voor hoofdzakelijk bordeaux steentjes gaan met daartussen heldere stenen, gewoonmarie
gewoonmarie schreef:[ [url=m/0CEJAK.png]Afbeelding[/url] ]
Ik heb nu deze set besteld. Incl oornetje.
Nou twijfel ik over een frontriem met Bordeaux stenen. Of word het teveel? Ze heeft nu heldere stenen. Dat steekt wel meer af bij het oornetje. Dus mischien is rood zelfs rustiger?
Wat vinden jullie?
gewoonmarie schreef:[ [url=m/0CEJAK.png]Afbeelding[/url] ]
Ik heb nu deze set besteld. Incl oornetje.
Nou twijfel ik over een frontriem met Bordeaux stenen. Of word het teveel? Ze heeft nu heldere stenen. Dat steekt wel meer af bij het oornetje. Dus mischien is rood zelfs rustiger?
Wat vinden jullie?
NorwayFjord schreef:Ach ik rij ook nog geen wedstrijden we de Haf, als we over 2 maanden iets kunnen is het best optimistischEn heb nu met deze erbij 2 wedstrijdsets...
Flubberboot hoe kan je die nou nooit gebruiken! Dat is echt 1 van m'n lievelings haha
Flubberboot schreef:NorwayFjord schreef:Ach ik rij ook nog geen wedstrijden we de Haf, als we over 2 maanden iets kunnen is het best optimistischEn heb nu met deze erbij 2 wedstrijdsets...
Flubberboot hoe kan je die nou nooit gebruiken! Dat is echt 1 van m'n lievelings haha
Ik vind hem iets te hard aan de bovenkant dus ik pak liever andere dekjes. Vind hem mooi om naar te kijken maar daar heb ik hem niet voor gekocht![]()
Ik rijd gewoon met een wit-navy wedstrijdsetje. Dekje wel gewoon wit. Vind ik persoonlijk mooier. Al moet ik misschien voor crème gaan want dan lijkt mijn schimmel wat witter
Flubberboot schreef:Peet is zodra hij wit is, ook echt wit wit. Vooral in de zon dus dan kan het nog gelukkig!
Ik overweeg stiekem al mijn PS eruit te gooienGebruik ze niet. Ik rouleer nu met de LeMieux
Rizette schreef:Flubberboot schreef:Peet is zodra hij wit is, ook echt wit wit. Vooral in de zon dus dan kan het nog gelukkig!
Ik overweeg stiekem al mijn PS eruit te gooienGebruik ze niet. Ik rouleer nu met de LeMieux
Vind je ze niet fijn in het gebruik?
NorwayFjord schreef:Grappig hoe dat verschilt inderdaad, ik ben groot fan van m'n PS of Sweden dekjes, ook van de nieuwere. Al moet ik zeggen dat ES m'n hart ook aan het stelen is. Ik heb juist echt niks met Lemieux