Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stal_Fiore schreef:Vandaag gereden met de Mahogany, vind hem zo mooi!
[ [url=m/tL3Avo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XkXawr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb ook echt een top match qua shirtje gevonden, Lofty Manner top Yvo Bronze.
[ [url=m/jLgIYl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/o3eP1A.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik moet wel zeggen dat de stof van het dekje minder sterk is… beetje jammer dit.
[ [url=m/efqPeM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2YBwH2.jpg]Afbeelding[/url] ]
urosa schreef:Oh wat zonde Stal Fiore!
Jammer dat ze dit jaar niet een soort Jennifer hadden, die had ik wel gewild. Heb nog een fine winterrijbroek van Kramer, maar die is me helaas toch te groot. Ga hem denk ik proberen te verkopen.
Queijo, mooie collectie![]()
Ik heb toch nog een dekje nodig waarbij blauw mooier staat, ik rij 3 paarden op 2 verschillende locaties en als ik dan mijn donkerblauwe rijbroek aan heb wil dat ze bij alle 3 de dekjes mooi staan. Of is dat erg?
urosa schreef:Dan had ik misschien net pech met mijn Crystal Grey? Nouja. Maakt ook niet meer uit. Zou hem dus niet meer zo goed 2de hands durven te kopen, toen ik hem kreeg dacht ik echt dat het een cob was met uitpakken maar stond wel full op het label.
Midnight White edge vind ik wel goede ja! Wacht denk ik nog even af tot februari, wellicht zit er bij de nieuwe kleren ook wel wat
Stal_Fiore schreef:anoukwendy schreef:Oh woow wat zonde! Ik heb ook altijd zulke plekjes in mn dekjes![]()
Hij staat wel mooi!
Thx!
Ja zulke plekjes heb ik op den duur ook wel bij m’n oudere dekjes. Maar dit was na 1x rijden al![]()
En deze plekjes lijken heftiger dan wat ik normaal heb, soort van alsof je karton vouwt.
urosa schreef:Matheno schreef:
Crystal Grey!
Die heeft een donkerblauw randje. Super chique.
Die heb ik net vorig jaar verkocht. Was moeilijke keuze, maar hij viel klein voor een full bij mij. Herkent iemand van jullie dat trouwens ook?
Stal_Fiore schreef:Vandaag gereden met de Mahogany, vind hem zo mooi!
[ [url=m/tL3Avo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XkXawr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb ook echt een top match qua shirtje gevonden, Lofty Manner top Yvo Bronze.
[ [url=m/jLgIYl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/o3eP1A.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik moet wel zeggen dat de stof van het dekje minder sterk is… beetje jammer dit.
[ [url=m/efqPeM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2YBwH2.jpg]Afbeelding[/url] ]
urosa schreef:Dan had ik misschien net pech met mijn Crystal Grey? Nouja. Maakt ook niet meer uit. Zou hem dus niet meer zo goed 2de hands durven te kopen, toen ik hem kreeg dacht ik echt dat het een cob was met uitpakken maar stond wel full op het label.
Midnight White edge vind ik wel goede ja! Wacht denk ik nog even af tot februari, wellicht zit er bij de nieuwe kleren ook wel wat