Zo jammer dat ze op de site van EJ niet de 'officiele' naam tonen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MerleSimone schreef:Coalizione schreef:Ik krijg door dit topic echt een shopaanval
Zo jammer dat ze op de site van EJ niet de 'officiele' naam tonen
Ik ook niet.. Iemand een idee waarom dat zo is? Is toch niet effectief?
ava_krause schreef:Appaloosa9 schreef:[ [url=m/IeVqMw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier de burgundy met het shirtje van kramer.![]()
[ [url=m/P7m0Ab.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier de burgundy met rijbroek van kramer.
Hele mooie kleur
Echt mooi! Blijven de cottons ook even mooi als de suedes?
Figo88 schreef:@Zoey: Weet jij of de champagne, citron en/of de mint eruit gaan?
ZoeyDercks schreef:Figo88 schreef:@Zoey: Weet jij of de champagne, citron en/of de mint eruit gaan?
Champagne is al discontinued.
Citron en Mint niet dat ik weet!
Alhoewel champagne wel bij de citron en french rose hoort. En french gaat er ook uit...
Hehe fijn dat ik mensen hun hoarding-tendencies kan voeden met het gat in m'n eigen hand
Kan niet wachten op de nieuwe collectie
evelynCB schreef:Hallo allemaal,
Ik ben voor mijn Friese merrie aan het kijken naar een nieuwe zweetdeken. Ze heeft dit jaar voor haar doen best wel een wintervacht, volgend jaar zal ik haar scheren maar daar is het dit jaar al te laat voor. Ze zweet door haar vacht best hard tijdens het rijden en droogt met de kou ook langzaam op. Ik heb voor haar sinds een paar jaar een zweetdeken van Eskadron (die ik eerder heb gekocht omdat ik hem zo mooi vond dan voor de functie), maar heb nou niet het idee dat deze echt helpt met het opnemen van vocht. Ik ben aan het overwegen om de thermo cool voor haar te kopen, maar ben bang dat deze misschien te warm is en niet echt helpt met het opnemen van vocht. Heeft iemand ervaring met dit probleem en deze deken en anders andere suggesties voor een goede zweetdeken met dit doel?