Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gewoonmarie schreef:WoW wat een collectie heel gaaf. Lijkt me heerlijk om daar gewoon even lekker te gaan zitten en bedenken met welke je gaat rijdenen als iemand commentaar heeft op mijn collectie (wat echt niet veel voorstelt) dan laat ik jouw foto’s zien
anoukwendy schreef:gewoonmarie schreef:WoW wat een collectie heel gaaf. Lijkt me heerlijk om daar gewoon even lekker te gaan zitten en bedenken met welke je gaat rijdenen als iemand commentaar heeft op mijn collectie (wat echt niet veel voorstelt) dan laat ik jouw foto’s zien
Haha ik kan daar ook best wel zitten af en toe en genieten. Nee ik spoor niet helemaal
Marieke nou ik weet eigenlijk niet wat mn favoriet is, maar vind de dekjes van ES wel het mooist haha.
Vind dit bijvoorbeeld echt heel gaafdeken zou ik verkopen omdat die te klein is maar misschien hou ik die toch wel voor mn zwarte
als er geen goed bod komt want dan mag ie wel weg. Voor haar hoef ik eigenlijk geen dekens vanwegen die berenvacht maar het is gewoon mooi
![]()
[ [url=m/cDy9X8.jpg]Afbeelding[/url] ]
gewoonmarie schreef:WoW wat een collectie heel gaaf. Lijkt me heerlijk om daar gewoon even lekker te gaan zitten en bedenken met welke je gaat rijdenen als iemand commentaar heeft op mijn collectie (wat echt niet veel voorstelt) dan laat ik jouw foto’s zien
Daphara schreef:gewoonmarie schreef:WoW wat een collectie heel gaaf. Lijkt me heerlijk om daar gewoon even lekker te gaan zitten en bedenken met welke je gaat rijdenen als iemand commentaar heeft op mijn collectie (wat echt niet veel voorstelt) dan laat ik jouw foto’s zien
Dat deed ik vanavond dus ook in de vriendinnen chat en we waren het er over eens dat mijn collectie in verhouding met dat van AnoukWendy best bescheiden is (ik heb “maar” 16 ES/PS dekjes). Helaas is mijn verzameling in vergelijking met dat van mijn vriendinnen echt buiten proportioneel.
Ik heb gisteren mijn nieuwe PS Seagrass binnen gekregen het is bij daglicht iets groener / meer pastel dan ik had ingeschat, maar toch heel blij mee.
Ik had gelijktijdig twee tinten garen besteld voor het oornetje, die kwam vandaag eind van de middag binnen en ik ga denk ik voor de linkse.
[ [url=m/3xM3Z3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Samantha_ schreef:Wel weer een voordeel van single zijn, geen man of vriend die zich bemoeit met wat je koopt en of het niet al genoeg is.