PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Lorette_

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 20:34

Keurig opgeruimd zo! Prachtige collectie. :j

gewoonmarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 20:35

WoW wat een collectie heel gaaf. Lijkt me heerlijk om daar gewoon even lekker te gaan zitten en bedenken met welke je gaat rijden :D en als iemand commentaar heeft op mijn collectie (wat echt niet veel voorstelt) dan laat ik jouw foto’s zien ;)

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 20:37

Ik zou er keuzestress van krijgen :D

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-21 20:39

gewoonmarie schreef:
WoW wat een collectie heel gaaf. Lijkt me heerlijk om daar gewoon even lekker te gaan zitten en bedenken met welke je gaat rijden :D en als iemand commentaar heeft op mijn collectie (wat echt niet veel voorstelt) dan laat ik jouw foto’s zien ;)

Haha ik kan daar ook best wel zitten af en toe en genieten. Nee ik spoor niet helemaal :P

Marieke nou ik weet eigenlijk niet wat mn favoriet is, maar vind de dekjes van ES wel het mooist haha.
Vind dit bijvoorbeeld echt heel gaaf <3 deken zou ik verkopen omdat die te klein is maar misschien hou ik die toch wel voor mn zwarte :P als er geen goed bod komt want dan mag ie wel weg. Voor haar hoef ik eigenlijk geen dekens vanwegen die berenvacht maar het is gewoon mooi _O-
Afbeelding

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-21 20:39

Getup schreef:
Ik zou er keuzestress van krijgen :D

Jep dat heb ik elke keer :=

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 20:39

Ik heb de collectie aan mijn vriend laten zien waarop hij zei wel gaaf. Hoe ver ben jij met je collectie? ben zo blij met z'n gekte voor de paardensport

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-21 20:45

kimwilliam schreef:
Ik heb de collectie aan mijn vriend laten zien waarop hij zei wel gaaf. Hoe ver ben jij met je collectie? ben zo blij met z'n gekte voor de paardensport

Oh zo’n reactie is wel leuk idd!!

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 20:51

anoukwendy schreef:
gewoonmarie schreef:

Haha ik kan daar ook best wel zitten af en toe en genieten. Nee ik spoor niet helemaal :P

Marieke nou ik weet eigenlijk niet wat mn favoriet is, maar vind de dekjes van ES wel het mooist haha.
Vind dit bijvoorbeeld echt heel gaaf <3 deken zou ik verkopen omdat die te klein is maar misschien hou ik die toch wel voor mn zwarte :P als er geen goed bod komt want dan mag ie wel weg. Voor haar hoef ik eigenlijk geen dekens vanwegen die berenvacht maar het is gewoon mooi _O-
[ [url=m/cDy9X8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw jouw collectie! En deze Dralon vind ik ook echt gaaf! Zou ook mooi staan bij m’n anthracite van PS denk ik op m’n schimpie.

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 20:55

Mijn vriend zei.
Als je het maar uit je hoofd laat :')

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 21:40

Wauw heel erg gave collectie Anouk en mooi opgeruimd zo <3

Staat gaaf Mylene :))

Jenara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 21:40

Kimley schreef:
Mijn vriend zei.

Mijn vriend heeft mijn computermuis overgenomen en bokt weggeklikt terwijl hij nogal intens nee schudde met zijn hoofd :')

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-21 22:01

Jenara schreef:
Kimley schreef:
Mijn vriend zei.

Mijn vriend heeft mijn computermuis overgenomen en bokt weggeklikt terwijl hij nogal intens nee schudde met zijn hoofd :')

_O- _O- _O-

Haha darkadia je mag hem overnemen hoor :D

Mylene_vw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 22:02

Supergaaf zo, heel overzichtelijk! Echt bizar hoeveel dekjes hahaha! Ik heb nu al keuzestress

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 22:27

Jenara schreef:
Kimley schreef:
Mijn vriend zei.

Mijn vriend zei, en ze heeft al de helft verkocht? _O-

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 22:34

:') :')

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 22:48

Mijn man schudde zn hoofd alleen maar :')

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 23:03

Dure grapjes die dekens!! Dat kan ik er dan weer niet aan geven om even mee in / uit te stappen of voor een foto :+

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 23:06

Ik heb alleen iets met goede outdoordekens, verder helemaal niet. Halsters maken me ook weinig uit, als ik maar één fatsoenlijke heb. Dat scheelt weer. :P

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-21 23:11

Dekens gebruik ik nu dus ook niet echt meer, daarom moeten er een hoop weg. Kan alleen nog niet afstand doen van alles _O-

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 23:21

gewoonmarie schreef:

Dat deed ik vanavond dus ook in de vriendinnen chat en we waren het er over eens dat mijn collectie in verhouding met dat van AnoukWendy best bescheiden is (ik heb “maar” 16 ES/PS dekjes). Helaas is mijn verzameling in vergelijking met dat van mijn vriendinnen echt buiten proportioneel.

Ik heb gisteren mijn nieuwe PS Seagrass binnen gekregen het is bij daglicht iets groener / meer pastel dan ik had ingeschat, maar toch heel blij mee.
Ik had gelijktijdig twee tinten garen besteld voor het oornetje, die kwam vandaag eind van de middag binnen en ik ga denk ik voor de linkse.

Afbeelding

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-21 23:23

Daphara schreef:
gewoonmarie schreef:

Dat deed ik vanavond dus ook in de vriendinnen chat en we waren het er over eens dat mijn collectie in verhouding met dat van AnoukWendy best bescheiden is (ik heb “maar” 16 ES/PS dekjes). Helaas is mijn verzameling in vergelijking met dat van mijn vriendinnen echt buiten proportioneel.

Ik heb gisteren mijn nieuwe PS Seagrass binnen gekregen het is bij daglicht iets groener / meer pastel dan ik had ingeschat, maar toch heel blij mee.
Ik had gelijktijdig twee tinten garen besteld voor het oornetje, die kwam vandaag eind van de middag binnen en ik ga denk ik voor de linkse.

[ [url=m/3xM3Z3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Linkse vind ik idd ook het mooist :D ben benieuwd!!

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 23:36

Wel weer een voordeel van single zijn, geen man of vriend die zich bemoeit met wat je koopt en of het niet al genoeg is. _/-\o_

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 00:11

Nee ik vind het juist wel jammer dat mijn paard geen mooie deken waard is! Anders had ik graag de champagne of navy van es gehad! Maar helaas zien ze er hier na 5min zo uit...
Afbeelding

gewoonmarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 00:22

Samantha_ schreef:
Wel weer een voordeel van single zijn, geen man of vriend die zich bemoeit met wat je koopt en of het niet al genoeg is. _/-\o_

Hier zijn er wel anderen die zich er mee bemoeien als ik weer een dekje oid op insta plaats :')
M’n pensionhouder zegt ook altijd, dat er niet 1 paard zo verwend is als die van mij.
Black beauty verdiend nou eenmaal van alles het beste O:)

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 00:27

Oh dan mag ik nog wel meer kopen, niemand zeurt nog. :D