Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
GallopGirl schreef:Hey! Een paar dagen geleden heb ik wat posts geplaatst over m'n zadel die aan het opknappen ben. Hij is bijna af en ben er al helemaal verliefd op!![]()
Eigenlijk vindt ik het opknapen van oude spullen super leuk geworden en wil het wel vaker doen, ik heb toch nog verf over!
Nu was m'n vraag (Sorry als hij al voorbij is gekomen, ik heb hem tussen die 52 pagina's niet gevonden...) waar halen jullie oude lederwaren vandaan? Ik heb namelijk geen paard, dus ook geen oude lederwaren.
Maar ben superfanatiek geworden in het opknappen!Werd laatst gevraagd om teugels van een vriendin te naaien, waren namelijk kapot gescheurd. Ik heb ook al aan haar gevraagd of ze iets ouds had, maar nee...
![]()
Alvast bedankt!
_Jody_ schreef:Ik heb hele fijn beugels gezien, maar die zijn helaas alleen in het zilver te verkrijgen. Zou je deze zelf goud kunnen maken? Aangezien bij mijn setje alles in het goud is en dat dus zal vloeken........
saskiamax schreef:Zie hier allemaal leuke dingen voorbij komen!
Zit nu heel erg te twijfelen of ik mijn zwarte zadel zal verven. Heb laatst een donkerbruin hoofdstel gekocht (lijkt bijna zwart maar is echt donkerbruin)
http://www.divoza.com/images/products/1 ... fdstel.jpg
Weet iemand of er een kleur is die hiermee overeenkomt? Of kan ik met deze combi gewoon starten? (Dus donkerbruin/zwart)
_Jody_ schreef:Ik heb hele fijn beugels gezien, maar die zijn helaas alleen in het zilver te verkrijgen. Zou je deze zelf goud kunnen maken? Aangezien bij mijn setje alles in het goud is en dat dus zal vloeken........