Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dierfysio schreef:@pmarena: vraagje: zou je -als de beugelophanging niet verstelbaar is, en niet lekker zit- de ophanging-flapjes eraf kunnen knippen en er een verstelbaar exemplaar op kunnen plakken (met klittenband wat er al zit)? Ik ga uiteraard eerst testen of deze gewoon OK is, maar zo niet: kun je het dan zo verbouwen, denk je, of komt dat niet goed?
Wat gek dat hij niet verstelbaar is trouwens, is dat pas later gekomen ofzo? Deze is van week 22 uit 2008. Er staat ook niet in dat hij VPS heeft, maar heeft wel gesloten cantle en bedekte rits over de pommel. En vanaf week 5/2008 hebben ze allemaal standaard VPS, toch??
-'t zal toch niet zo wezen dat ik wéér een ongeschikt zadel heb gekocht, grpmfl...-
Zilfstar schreef:Shirley schreef:Ik heb een Barefoot Cherokee, een Barefoot Cheyenne, een merkloos zadeltje van een soortelijk model, een Torsion en een Libra BRS ( combi zadel/barebackpad )
Heb je een foto van die libra brs en de maten? Ben benieuwd hoe dat eruit ziet.
Zilfstar schreef:De brs is een volwassen maat. Zou voor pony zijn geweest dus dat gaat niet passen.
unihorses schreef:Zilfstar schreef:De brs is een volwassen maat. Zou voor pony zijn geweest dus dat gaat niet passen.
huh? brs is ook in kindermaat... met kinderlengte.![]()
http://www.daisypaardenshop.nl/c-219207 ... -boomloos/