Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vonneke schreef:Ik vandaag zadelmaker gehad. Levering gaat heel langzaam. Hij meet op dit moment niks aan, al zijn leenzadels (dik 30) liggen overal bij klanten die al besteld hebben. Hij baalt er goed van.
vonneke schreef:Nicole, jij zadel op pony nodig toch? Dat zal misschien anders zijn.
De reden dat ze achter liggen ligt oa (als ik het goed begrepen heb) aan het feit dat ze nieuwe modellen zijn gaan maken en de bestelde productie op een lager pitje zijn gaan zetten.
ik heb nu een ander merk te leen. Ook prima kan vooruit
yvonnepuntnl schreef:Voor wie het wachten te/erg lang vindt, waarom perse een Custom?
Caro_MarjaH schreef:Een grote oorzaak van het achterliggen op leverschema is het feit dat het engelse familiebedrijf, die voornamelijk de Icons maakt, met een sterfgeval te maken heeft gehad. In die familie deed de moeder de administratie en bij haar was dit jaar terugkerende borstkanker geconstateerd. Zij is eind september overleden. Daardoor ligt dat bedrijf natuurlijk tijdelijk even op z'n gat maar gevolg is ook dat er geen zadels worden afgeleverd en dat de levertijd daardoor alleen maar vertraging oploopt.
Engie en JP balen als een stekker (zoals JP mij vertelde) en ze zijn door dit gedoe inderdaad volledig door hun voorraad van ruim 40 leenzadels heen.
yvonnepuntnl schreef:morocco schreef:Ik heb er ook op gereden, maar was mij geen 1750E extra waard. Ik bedoel er zijn nog genoeg andere fijne zadels. En je houding? Die zul je toch zelf moeten verbeterenAls je eenmaal op een custom hebt gereden, begrijp je waarom je voor dit zadel wil gaan!
Goldie schreef:Ik ben ook echt erg benieuwd. Had eerst wat anders in mijn hoofd, maar hoor zoveel positieve verhalen.
Er zijn ook echt ontzettend veel modellen, maak daar maar eens een keus uitIk ben iig erg benieuwd naar de monoflap zadels, dat lijkt me toch wel erg fijn.