Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Remember schreef:Maar het gaat dan puur over wat de osteopaat nu zegt? Want in het gebruik zeg je dat je tevreden bent en dan ga ik er vanuit dat je paard het er ook goed onder doet? Dat is mijns inziens ook een goede graadmeter. Niet dat ik nu iets goed wil praten, maar zoals je zelf al zegt heeft een osteopaat vaak geen zadelkennis en je paard loopt er prima onder? Misschien dat het dan wel meevalt?
Ferdo schreef:En heeft iemand ervaringen met Eleonora dan?
Urielle schreef:O, ik googelde net en er stond iets over zes plaatsen om te vullen, dus ik dacht dat je zelf voor- en achterkant kon gaan balanceren? en dat leek me al beter dan mijn bontje.![]()
Ik zou echt de voorkant moeten liften en de achterkant nog iets extra dat ie ook weer goed in balans ligt.
Ferdo schreef:Pff, Eleonora wilt niet komen. Ze wilt geen klanten afpakken van andere wow-fitters en vindt Sibyl wel een goede.
Nu weet ik het echt niet meer
Urielle schreef:Ferdo schreef:Pff, Eleonora wilt niet komen. Ze wilt geen klanten afpakken van andere wow-fitters en vindt Sibyl wel een goede.
Nu weet ik het echt niet meer
Dat is echt NIET tof, heeft toch niks met klanten afpakken te maken? Als mens moet je toch vrije keuze hebben in welke zadelmaker je bij je paard wilt hebben?
Pfff, dat is dus een van de redenen dat ik aan het overwegen was om over te stappen op wol. Het is toch makkelijker als je willekeurig wie kunt bellen. Op mijn mail aan Margreet kreeg ik hetzelfde: 'Bij wie is het zadel dan gekocht en waarom kies je voor mij?' Sorry, maar als ik toelatingsexamen moet doen om ergens een zadel aan te laten passen, dan laat maar hoor