Wat een prut weer voor foto's. Mijn mini collectietje

PS pastel pink
PS scarlet
PS bow thyme
PS suède hunter green
PS coffee mamba

Met setjes kleding erbij, zomer shirts nog ongedragen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Phrono schreef:Wat naar Iris, veel sterkte..![]()
Wat een prut weer voor foto's. Mijn mini collectietje![]()
PS pastel pink
PS scarlet
PS bow thyme
PS suède hunter green
PS coffee mamba
[ [url=m/dBSdTF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met setjes kleding erbij, zomer shirts nog ongedragen![]()
[ [url=m/C6gdAU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iriscope schreef:maessie schreef:Sterkte Iris! Plotseling? Ik zou het dekje gewoon eens passen op je andere paarden, het hangt er ook vanaf hoe ruim je zadel valt.
Thanks dames! Zal dat eens proberen inderdaad.
Ja heel plotseling. Het leek op koliek maar hij bleek inwendige bloedingen te hebben. Na autopsie zagen we dat zijn milt beschadigd was, hij is waarschijnlijk tegen een afgebroken boom oid aangelopen.
Heel onwerkelijk, van al mn paarden was hij mn beste maatje.
veertje99 schreef:Ik heb een vraagje. Waar kan ik vinden hoe lang een cob dekje is? Ik heb eindelijk een dekje gevonden van ES die bij mijn wedstrijd outfit zou passen, maar hij is alleen nog maar verkrijgbaar in maat Cob. Nu heb ik een klein zadel, maar vind het ook niet zo heel mooi als die net aan de kleine kant is
veertje99 schreef:Ik heb een vraagje. Waar kan ik vinden hoe lang een cob dekje is? Ik heb eindelijk een dekje gevonden van ES die bij mijn wedstrijd outfit zou passen, maar hij is alleen nog maar verkrijgbaar in maat Cob. Nu heb ik een klein zadel, maar vind het ook niet zo heel mooi als die net aan de kleine kant is
Stal_Fiore schreef:veertje99 schreef:Ik heb een vraagje. Waar kan ik vinden hoe lang een cob dekje is? Ik heb eindelijk een dekje gevonden van ES die bij mijn wedstrijd outfit zou passen, maar hij is alleen nog maar verkrijgbaar in maat Cob. Nu heb ik een klein zadel, maar vind het ook niet zo heel mooi als die net aan de kleine kant is
Op de website van ES zelf
[ [url=m/1Z4ukt.png]Afbeelding[/url] ]
https://equestrianstockholm.se/img-srv/ ... qcGc=.webp