Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sonja_vR schreef:zocht er hier nu nog iemand een westernboomloos?
op marktplaats staat een heel erg goed uitziende torsion western , zelf heb ik er ooit 1 gehad en ik was er erg tevreden mee,
lekker simpel zadel, geen tooling etc , wel ontzettend mooi leer en goeie afwerking
StableDoor schreef:Safiera schreef:@ dierfysio: ik had laatst mijn 'mensenfysio' over mijn zadeltic verteld, dus met (leken)uitlg wat boomloos nou was... Werd een heel leuk gesprek, want naast dat hij dacht dat het voor mijn rug wel eens een stuk beter kon zijn, kon hij ook bedenken dat het voor de rug van mijn pony een stuk beter isZeker na mijn verhalen over het trainen wat ik met mijn pony's doe (wat bijna hetzelfde is als wat ik zelf moet doen)
![]()
In elk geval heel interessant om de bewegings- en spiertechnische kant te belichten
Zo ging het ook bij mijn fysio! Moet nu verplicht van hem paardrijden, en dan het liefst boomloos
Marcella schreef:StableDoor schreef:
Zo ging het ook bij mijn fysio! Moet nu verplicht van hem paardrijden, en dan het liefst boomloos
Cesar therapie vond het ook heel interessant en zeer zeker aan te raden. En daarbij was er ook verschil in mijn rug te zien op de moment als ik heel weinig reed.
TinePine schreef:unihorses ik begrijp je vraag niet helemaal. Waar kijk ik naar en waar zit de hobbel?
pmarena schreef:Wat heb jij nou voor een raar ding gekocht...?
Hoe / wat / waar, vertel eens wat meer?
pmarena schreef:Nou dan zou ik als ik jou was even navragen bij F. wat zij hier zelf van vindt
pmarena schreef:Aha op die fiets, dan kan er dus best een poos iets zwaars op hebben gelegen / het geheel gebogen hebben gelegen met iets er op... da's over het algemeen niet heel gunstig.
Maar duimen dat het bij trekt dan