2 winkels, in de ene was het net een licht grijs kleurtje en de andere winkel met de ice ernaast en ander licht toont hij weer veel ”feller” en blauwer…
Bijna grijs

In vergelijking met de Ice

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elvieraa schreef:Hey allemaal,
Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die interesse hebben in mijn dekjes die ik niet meer gebruik.
Ik heb namelijk nog een aantal CC memory liggen, deze gebruik ik niet meer doordat het niet helemaal lekker matcht met mijn zadel onderlegger. het gaat om de kleuren: "hunter green, champagne, Navy, Ice blue en (denkelijk) truffle (ben echt niet uit welke kleur het precies is)
Voor meer info kan je een privé berichtje sturen
Maartje_M schreef:Heeft LeMieux ook een echt oranje dekje? Dat is dan de paprika zeker?
lotte002 schreef:er staat momenteel een oranje op marktplaats durf zo vanaf de foto niet te zeggen welke het is:
https://www.marktplaats.nl/v/dieren-en- ... dekje-full
Figo88 schreef:Maartje_M schreef:Het is nog niet voor nu, maar een toekomstgedachteik moet de pony nog kopen en ik weet nog niet wat voor zadel er bij zit
Beter te vroeg dan te laat toch
Mariska_vD schreef:Weet iemand misschien waar je nog de Azure base layer met lange mouwen kan scoren met goede korting? Ik wil hem graag nog hebben om mijn set compleet te maken maar ik wil er niet meer dan €50 voor betalen.