Ik twijfel enorm. Heb zelf veel bovenkleding in die kleur haha dus lijkt me wel makkelijk maar ben zo bang dat het niet mooi staat..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:Ik heb een collectiefoto gemaakt, is dit leuk zo of liever alleen de dekjes? Dat kan ik eventueel zaterdag doen. Is in het forum plaatsen voldoende of moet ik hem nog ergens naartoe sturen?
[ [url=m/tpkzk6.png]Afbeelding[/url] ]
anoukwendy schreef:Texas02 schreef:Ik heb een collectiefoto gemaakt, is dit leuk zo of liever alleen de dekjes? Dat kan ik eventueel zaterdag doen. Is in het forum plaatsen voldoende of moet ik hem nog ergens naartoe sturen?
[ [url=m/tpkzk6.png]Afbeelding[/url] ]
Alleen dekjes en geen collages, gewoon een foto zoals vaker aangegeven
Roulette had namelijk zelf een ideetje voor de opening
maessie schreef:Ik kwam net deze tegen, de Es First Choice, uit 2016 zoiets. Ben hem hier nog nooit tegengekomen volgens mij?
[ [url=m/afXr8P.jpg]Afbeelding[/url] ]
Notrouble, ik zeg doen!! Het is zo'n gave kleur!!
Kirst staat supergaaf op je Friese!!
Danique hier ook geen golden olive hoor, zou hem nog wel willen hebbenStaat nog 1 op marktplaats, maar is van een heel jonge meid ofzo, was moeilijk met een jeugdpas oid, ik vond t wat twijfelachtig allemaal
_Lorette_ schreef:Het grootste deel is bij mij nu wel ES/PS, maar ik koop ook nog steeds andere merken. Ik merk dat ik nu juist wat meer interesse heb voor andere merken. Zijn hier bokkers die uitsluitend PS/ES hebben?
Muronia schreef:Ik heb mn hele kleine verzameling ook even op de foto gezet. Gisteren is mn ES Amazonite binnen gekomen dus die mocht er ook bij. Ik schrok trouwens wel een beetje. Ik heb de ombre navy en de floret sand 1 keer gebruikt onder het zadel (moest ze er even onderweg halen voor de foto) en er zitten bij beide nu al lelijke zwarte vegen op. Ik wil ze graag mooi houden, iemand een tip hoe ik die er weer uit kan krijgen?
Dit zijn ze tot nu toe:
[ [url=m/Yx1HYE.jpg]Afbeelding[/url] ]
PS ombre plum
PS floret sand
PS ombre navy
ES amazonite
Kimley schreef:Muronia schreef:Ik heb mn hele kleine verzameling ook even op de foto gezet. Gisteren is mn ES Amazonite binnen gekomen dus die mocht er ook bij. Ik schrok trouwens wel een beetje. Ik heb de ombre navy en de floret sand 1 keer gebruikt onder het zadel (moest ze er even onderweg halen voor de foto) en er zitten bij beide nu al lelijke zwarte vegen op. Ik wil ze graag mooi houden, iemand een tip hoe ik die er weer uit kan krijgen?
Dit zijn ze tot nu toe:
[ [url=m/Yx1HYE.jpg]Afbeelding[/url] ]
PS ombre plum
PS floret sand
PS ombre navy
ES amazonite
Voor het wassen de zwarte plekken insprayen met dasty![]()
Of de singelstoten van je zadel goed schoonmaken/houden
Muronia schreef:Ik heb mn amazonite vestje ook binnen gekregen vandaag. Hij past goed, alleen vind ik hem een beetje kort, maar dat hoort misschien zo denk ik. Zweden zijn lange mensen, dus het zou toch geschikt moeten zijn voor lange mensen zou je denken
XiiaaooNaa schreef:NoTrouble schreef:Monaco Blue, heeft iemand daar toevallig foto’s van op een zwart of heel donkerbruin paard?![]()
Ik twijfel enorm. Heb zelf veel bovenkleding in die kleur haha dus lijkt me wel makkelijk maar ben zo bang dat het niet mooi staat..
[ [url=m/w5zJps.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OQ1cBh.jpg]Afbeelding[/url] ]