Mijn collectie!

Mist alleen mn PS walnut en de faded fuchsia, maar die ligt ingepakt onder de boom haha
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JanneJ2001 schreef:Hey iedereen!
Ik heb een vraagje.
Na het wassen van mijn dekjes (voor de eerste keer) kreeg ik onderstaand resultaat.
Wat doen jullie hier mee?
[ [url=m/FRZJyx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jessie2020 schreef:Mag ik een brutaal verzoekje doen...? Ik vind die collectiefoto’s veeeeeeel mooier als de dekjes plat
Liggen zoals bij de foto van roulette
anoukwendy schreef:Jessie2020 schreef:Mag ik een brutaal verzoekje doen...? Ik vind die collectiefoto’s veeeeeeel mooier als de dekjes plat
Liggen zoals bij de foto van roulette
Daar ga ik helaas niet aan beginnen, denk niet eens dat ik ergens plek heb om 46 dekjes zo uit te leggen..
Jessie2020 schreef:maessie schreef:Das dan voor het vólgende volgende topic hoor, anders komt Anouk er helemaal niet meer doorheen.
Die met de mylittlepony is wel briljant!
Anouk kan dan misschien een foto maken met blauwtinten, geeltinten, groentinten etc ... bedel...bedel...
Jessie2020 schreef:maessie schreef:Das dan voor het vólgende volgende topic hoor, anders komt Anouk er helemaal niet meer doorheen.
Die met de mylittlepony is wel briljant!
Anouk kan dan misschien een foto maken met blauwtinten, geeltinten, groentinten etc ... bedel...bedel...
Ballard_L schreef:Wow Anouk, echt een prachtige collectie heb je! Welke kleuren van ES heb je eigenlijk niet?