Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shirley schreef:En Marcella, je hebt toch aan deze kant nog voldoende ruimte om aan te singelen ?
Of is het voor jezelf te hoog ?
Misschien op een kistje gaan staan zodat je meer kracht kunt zetten ?
kattaklopper schreef:Dit is mijn eerste post in dit topic en ben nog behoorlijk blue maar altijd wel geïnteresseerd wat boomloze zadels betreft. Excuseer me als deze vraag al eens is gesteld:
Ik lees vaak dat boomloze zadels zo goed voor een paardenrug zou zijn maar als ik zo eens kijk lijkt het me dat het ruitergewicht bijna rechtstreeks op de wervels komen. Zorgen deze zadels nou wel voor een goede druk verdeling op de paardenrug?
quibje schreef:zo, heb vandaag mijn arizona getest op mijn paardje
hoe vinden jullie het liggen?
of zou ik het nog iets verder naar voren moeten leggen?
[ Afbeelding ]
ik denk dat de fenders misschien iets langer moeten en ik heb mezelf even een sombrero gegeven, want met de gewone cap zag het er een beetje vreemd uit![]()
![]()
[ Afbeelding ]
Kirsha schreef:Ik blijf het jammer vinden dat Barefoot geen light oil-kleurige Atlanta/Arizona heeft
dierfysio schreef:kattaklopper schreef:Dit is mijn eerste post in dit topic en ben nog behoorlijk blue maar altijd wel geïnteresseerd wat boomloze zadels betreft. Excuseer me als deze vraag al eens is gesteld:
Ik lees vaak dat boomloze zadels zo goed voor een paardenrug zou zijn maar als ik zo eens kijk lijkt het me dat het ruitergewicht bijna rechtstreeks op de wervels komen. Zorgen deze zadels nou wel voor een goede druk verdeling op de paardenrug?
Kort door de bocht geantwoord: kijk eens op de site van pmarena, daar staat heeeeeeul veel info op. Kun je je even inlezen, en dan hier gezellig meekletsen.
Shirley schreef:Mooi Quibje
Alles ... je zadel, je paard, het geheel !