Via ruitergoed met 25% korting.
Voor mijn witte! Iemand fotos van de marrocan blue op een schimmel?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anoukwendy schreef:Is er nog iemand die de overzichtsfoto van ps of es heeft ergens?
Heb nu van 12 mensen foto’s en een stukje tekst dus het schiet al aardig opmoet zelf ook nog een collectiefoto maken
als er iemand nu in de auto stapt is diegene nog optijd om het voor me te doen
XiiaaooNaa schreef:anoukwendy schreef:Is er nog iemand die de overzichtsfoto van ps of es heeft ergens?
Heb nu van 12 mensen foto’s en een stukje tekst dus het schiet al aardig opmoet zelf ook nog een collectiefoto maken
O o wat heb ik gemist? Komt er een nieuw topic met fotos van collecties?
Wat moet ik doen hahah
anoukwendy schreef:Is er nog iemand die de overzichtsfoto van ps of es heeft ergens?
Stal_Fiore schreef:Ga morgen een collectie foto maken.
Wat moet er in het verhaaltje? Sorry ben ff niet actief geweest, zit met een ziek paard.
_Lorette_ schreef:Bij ons mag je alleen in de binnenbak als je buiten zou verongelukken (door bodem of paard). Dus bij noodzaak. In principe moet iedereen buiten rijden en is er maximaal 1 begeleider toegestaan op het erf op het totaal van alle ruiters die aanwezig zijn. Persoonlijk vind ik paardrijden een van de minst risicovolle sporten wat corona betreft en vind ik de binnenbak ook niet spannend. Er zit een dak op, maar verder is er zoveel ruimte, lucht, ventilatie en afstand... maar goed, het is natuurlijk ook gek om helemaal niet mee te doen aan de lockdown. Dan maar zo'n tussenweg.
Heel modderig is het bij ons thuis en bij de club niet, wel nat. Overal spetters en vooral leem is er moeilijk af te poetsen. Dat is echter niet mijn reden. Het voelt alsof ik mooie spullen nieuw moet houden tot dé gelegenheid zich voordoet om ze te gebruiken. Het helpt als ik er eerst een foto van maak, zodat het mooie vereeuwigd is. Altijd een probleem geweest... Daarom staan mijn fotoalbums van vroeger vol met taarten, chocolade paashazen, poppen en jurken die eerst vastgelegd moesten worden voordat iemand ze mocht gebruiken of opeten. Ik vind het ergens leuker om naar te kijken dan om het te gebruiken en daar probeer ik me nu overheen te zetten.
_Lorette_ schreef:Anoukwendy, hoe kom ik met de auto in Zweden? Als ik nou een vracht krachtvoer regel, maak jij dan een mooie deal voor wat dekjes?