Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
annaxmaex schreef:weet iemand hier waar je de lemieux loire sienna met lekkere korting kan kopen? is zon mooie kleur
laura_estee schreef:Stille meelezer hier die zich toch maar eens aan een reactie waagt. Geweldig om te zien wat voor mooie en gave collecties jullie allemaal hebben! Ik heb inmiddels ook net mijn 25e LeMieux dekje besteldDie mogen allemaal nog mooi blijven totdat mijn paard oud genoeg is om ze te kunnen gaan gebruiken.
Ik zal ook ooit nog eens een mooie collectie foto maken
Maartje_M schreef:ik twijfel over de marine.. ik vond dat ik al veel blauwe dekjes had, maar dat valt toch wel mee
Zeg nou zelf, hier moet toch een marine bij?
[ Afbeelding ]
Ghostattack schreef:laura_estee schreef:Stille meelezer hier die zich toch maar eens aan een reactie waagt. Geweldig om te zien wat voor mooie en gave collecties jullie allemaal hebben! Ik heb inmiddels ook net mijn 25e LeMieux dekje besteldDie mogen allemaal nog mooi blijven totdat mijn paard oud genoeg is om ze te kunnen gaan gebruiken.
Ik las dit serieus even als "ik heb net 25 dekjes besteld"Sorry
Ghostattack schreef:laura_estee schreef:Stille meelezer hier die zich toch maar eens aan een reactie waagt. Geweldig om te zien wat voor mooie en gave collecties jullie allemaal hebben! Ik heb inmiddels ook net mijn 25e LeMieux dekje besteldDie mogen allemaal nog mooi blijven totdat mijn paard oud genoeg is om ze te kunnen gaan gebruiken.
laura_estee schreef:Stille meelezer hier die zich toch maar eens aan een reactie waagt. Geweldig om te zien wat voor mooie en gave collecties jullie allemaal hebben! Ik heb inmiddels ook net mijn 25e LeMieux dekje besteldDie mogen allemaal nog mooi blijven totdat mijn paard oud genoeg is om ze te kunnen gaan gebruiken.
Macs schreef:Hebben jullie het idee dat de Loire minder schuurt aan de achterzijde? Of ja, meer bij de flanken zegmaar..
Ik had hebt dus gisteren ook met mijn PK pad. Kan er onderhand niks meer zonder wol onder leggen...
Andere merken mogen ook aanbevolen worden
Macs schreef:Macs schreef:Hebben jullie het idee dat de Loire minder schuurt aan de achterzijde? Of ja, meer bij de flanken zegmaar..
Ik had hebt dus gisteren ook met mijn PK pad. Kan er onderhand niks meer zonder wol onder leggen...
Andere merken mogen ook aanbevolen worden
Iemand nog antwoord op mijn vraag ?
Ik heb inmiddels de Lambskin binnen in zwart! Tja, sorry niet een bijzonder kleurtje maar ik heb al een bijzonder zadel![]()
Verbaas me elke keer weer over de kwaliteit van Lemieux, wat een topmerk.
_MelisS schreef:Ohh de marine is gaaf!ik heb dr loire variant!
Nou ik heb mn dekje binnen!
Al twijfel ik of het niet "gewoon" de fig is..
[ [url=m/prcCO6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Evengoed gaaf!
laura_estee schreef:annaxmaex schreef:weet iemand hier waar je de lemieux loire sienna met lekkere korting kan kopen? is zon mooie kleur
Bij paardenspullen.com ? Daar is 30% korting nu op de Sienna.
https://paardenspullen.com/product-cate ... deldekken/
Flubberboot schreef:Ghostattack schreef:
![]()
![]()
Ik ben nu wel benieuwd hoe groot het pakket is als je oprecht 25 dekjes besteld
Oretha schreef:Had de papaya besteld. Maar vind hem toch te veel lijken op de watermelon zo. Allebei heel roze![]()
[ [url=m/TDHlHF.jpg]Afbeelding[/url] ]