In de western kant heb je ook de Freemax, Bob Marshall, Silverado.
Er is ondertussen echt heel veel te kiezen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peetstap schreef:Olli: verhipt goede tip van je![]()
Kom je handig en vlot van die bungelende beugels af, ga zelf es knutselen hiermee.
Denk aan een type kleine muskatonhaak.
pmarena schreef:Eluna: ik vind het zadel er nog wel mega hoog bovenuit torenen hoor, ik zou daar zelf echt voor geen meter op zitten
Hopelijk zakt hij snel in, dat doet echt heel veel voor het ruitercomfort
ELUNA schreef:pmarena schreef:Eluna: ik vind het zadel er nog wel mega hoog bovenuit torenen hoor, ik zou daar zelf echt voor geen meter op zitten
Hopelijk zakt hij snel in, dat doet echt heel veel voor het ruitercomfort
Hahahaha echt eh! Maar als ik erop zit, zakt ie mooi hoor! Ben benieuwd hoe lang het duurt eerdat het echt goed zakt!
[ [url=m/jq85Vh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jets schreef:Vandaag even de Brockamp BK support barebackpad uitgeprobeerd met Winnie. Hij zit wel lekker, maar ik blijf voor nu toch maar bij de Christ Iberica. Wil eigenlijk zoiets maar dan zonder band over de rug dus hij is inmiddels alweer verkocht, dat ging snel op Facebook![]()
Vind dat deze pad een mooie pasvorm heeft en door het suède blijf je goed zitten. Paard liep er ook mooi ontspannen onder. Nadeel vind ik wel de sympanova onderzijde waardoor ik er altijd een dekje onder zou doen. Hij zat verder lekker, maar vond hem nou niet super bijzonder.
[ [url=m/ZBMYzu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WZlHgt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/L3LHsr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jets schreef:Linda ik vind het er apart uit zien haha.
Bij ons lag de ride on pad zo.
[ [url=m/MBLviX.jpg]Afbeelding[/url] ]