Ik heb een Rambo aangeschaft!
Hoe vinden jullie hem zitten?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nachtlampje schreef:[ [url=m/12hX9P.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb een Rambo aangeschaft!
Hoe vinden jullie hem zitten?
Skogan schreef:Het is pools bedrijf die ze verkoop. Je hebt ze op Facebook: Kawal en op website https://kawalhorses.pl
Leder is mooi zacht en hoofdstellen zijn niet erg duur om aan te schaffen
Saaams schreef:Skogan schreef:Het is pools bedrijf die ze verkoop. Je hebt ze op Facebook: Kawal en op website https://kawalhorses.pl
Hoe krijg je dat in nederland
Skogan schreef:Het is pools bedrijf die ze verkoop. Je hebt ze op Facebook: Kawal en op website https://kawalhorses.pl
pluisje88 schreef:Het bit zit wel veel te lang/te los. Kauwt hij daarom niet zo extreem? Z’n bit wordt op de plek gehouden door de neusriem maar hoort eigenlijk gewoon te “hangen” net als aan een normaal hoofdstel
ElmoVelo schreef:Ik heb zojuist mijn test Rambo Micklem binnen gekregen van Dochorse.nl , maar ik denk ik vraag het toch even aan de mensen die er iets meer van weten dan ik.
Zit dit hoofdstel goed? Voor mijn gevoel totaal niet, hij liet ook merken dat hij het niet prettig vond zitten als het bit aan het hoofdstel zat. ( Ging er heel veel op kauwen en uiteindelijk liep het slijm gewoon uit zijn mond, omdat hij alleen maar aan het kauwen was ) of kan het zijn omdat hij dit hoofdstel niet prettig vind? Of omdat hij het te los vind zitten?
Foto met bit
[ [url=m/nTyvZF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Foto zonder bit
[ [url=m/tHDacX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Graag hoor ik jullie meningen hier over
Hij heeft overigens maat Cob nu om. Andere hoofdstel is maat pony, maar alles staat op het grootste gaatje. Bij dit hoofdstel alles op het kleinste gaatje.
xVerax schreef:ElmoVelo schreef:Ik heb zojuist mijn test Rambo Micklem binnen gekregen van Dochorse.nl , maar ik denk ik vraag het toch even aan de mensen die er iets meer van weten dan ik.
Zit dit hoofdstel goed? Voor mijn gevoel totaal niet, hij liet ook merken dat hij het niet prettig vond zitten als het bit aan het hoofdstel zat. ( Ging er heel veel op kauwen en uiteindelijk liep het slijm gewoon uit zijn mond, omdat hij alleen maar aan het kauwen was ) of kan het zijn omdat hij dit hoofdstel niet prettig vind? Of omdat hij het te los vind zitten?
Foto met bit
[ [url=m/nTyvZF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Foto zonder bit
[ [url=m/tHDacX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Graag hoor ik jullie meningen hier over
Hij heeft overigens maat Cob nu om. Andere hoofdstel is maat pony, maar alles staat op het grootste gaatje. Bij dit hoofdstel alles op het kleinste gaatje.
Zeker een maat pony nemen. Je zit nu in de knoei met het neusbot en het bit en daarnaast heb je geen gaatjes meer over om hem te verhogen terwijl dit hoofdstel echt vaak wel een heel gaatje uitrekt in de loop der tijd.
Je bitriempje zit overigens ook op de kop en ik denk dat hij zo heftig kauwt omdat het riempje te los zit, het bit zit wel op de goede plek maar steunt op de neusriem i.p.v. dat ie aan je bitriempje hangt.