R_emkee schreef:Naomi_Haffie schreef:Heeft iemand van jullie toevallig de ps Rijbroek in spijker ? Ik ben heel benieuwd of ie lekker flexibel is
Ik heb er 1 te koop![]()
Is flexibel
Ik heb de ellie ook te koop

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Devic schreef:charlotteehx schreef:Heeft er iemand hier ervaringen met de Mathilde rijlegging van ps?
Ja, ik heb er eentje. Zit heerlijk, maar wel echt voor de zomer/voorjaar. Hij blijft nu bij mij in de kast liggen.
Suus__ schreef:Heeft iemand misschien de ES - Lemon in full VZH/ spring te koop? en/ of het shirt er bij in M of L![]()
Of de gouden tip waar ik het shirt nog online in die maat kan vinden?
Phrono schreef:Ik wil ook wel in de OP, wel een mini collectie van 4 en nr 5 onderweg.
Roulette_ schreef:Phrono schreef:Ik wil ook wel in de OP, wel een mini collectie van 4 en nr 5 onderweg.
PB naar mij sturen met je collectie foto en een leuke foto van je paard en/of jezelf![]()
Leuke collecties allemaal! Vergeet ze niet naar mij te PB’en voor ons volgende topic. Hoeveel dekjes je hebt maakt echt niet uit, kleinste collectie tot nu toe is 1 dekje.
Heb contact gehad met een Mod en beloofd dat we einde van de week naar een nieuw topic verhuizen, dat was prima.
Roulette_ schreef:Phrono schreef:Ik wil ook wel in de OP, wel een mini collectie van 4 en nr 5 onderweg.
PB naar mij sturen met je collectie foto en een leuke foto van je paard en/of jezelf![]()
Leuke collecties allemaal! Vergeet ze niet naar mij te PB’en voor ons volgende topic. Hoeveel dekjes je hebt maakt echt niet uit, kleinste collectie tot nu toe is 1 dekje.
Heb contact gehad met een Mod en beloofd dat we einde van de week naar een nieuw topic verhuizen, dat was prima.