Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dierfysio schreef:Safiera schreef:Deze gezien op de duitse Ebay? http://www.ebay.de/itm/Barefoot-Cheyenn ... 3cd516d013
dat is een donkerbruine leren, of deze
http://www.ebay.de/itm/Barefoot-Sattel- ... 27d7476c09
die is lichtbruin van drytex
Dankje, had niet aan ebay gedacht nog!
Ik heb die bovenste gemaild of ze naar NL wil verzenden, en wat dat kost.
Ik wil leer, geen drytex, dus de onderste vervalt.
Goed idee, ebay, ik ga even neuzen of er wat geschikts tussen zit.
risje schreef:Interessant om dit topic toch weer eens door te lezen.
Heb in het verleden goede ervaringen met boomloos, diverse merken ook. Mijn merrie nu is nu nog weliswaar jong, maar wil wel alvast voor de toekomst kijken naar een geschikt zadel en kom toch op boomloos uit. Ze heeft een vrij korte rug, dus zadel mag niet te lang zijn.
Ga dit dus toch weer volgen en wie weet nog goede tips voor zadels.
pmarena schreef:Nope...sorry![]()
Anders had ik die optie wel genoemd
M_hartje_M schreef:pmarena schreef:Proberen kan altijd natuurlijk, het schuim dat Barefoot gebruikt komt ook niet van Mars ofzo
Hihi nee snap ik maar mijn padje is echt een heel stuk dunner als die van barefoot! Ik ga ze straks eens verknippen, verkocht krijg ik het toch niet meer
dierfysio schreef:pmarena schreef:Nope...sorry![]()
Anders had ik die optie wel genoemd
Bummer...![]()
Ik heb half internet al afgezocht, maar zie echt nergens iets waar je dikke, losse wrongen kunt bestellen. Dat ik ze liefst in bruin wil, heb ik dan nog niet eens op durven letten.![]()
Wie heeft een briljante tip voor me, of nog beter: wie heeft goede dijwrongen ter overname voor me?
Blijheid schreef:dierfysio schreef:Bummer...![]()
Ik heb half internet al afgezocht, maar zie echt nergens iets waar je dikke, losse wrongen kunt bestellen. Dat ik ze liefst in bruin wil, heb ik dan nog niet eens op durven letten.![]()
Wie heeft een briljante tip voor me, of nog beter: wie heeft goede dijwrongen ter overname voor me?
Hidalgo heeft ook losse dikke wrongen --> http://www.hidalgo-sattel.com/products/ ... hwarz.html
Ze zijn (gok ik, heb ze nu even niet bij de hand) 20 cm lang en zeker 5 a 6 cm dik.
Safiera schreef:Volgens mij zouden de dressuurwrongen van wintec (die dikste) ook prima voldoenVan Bates vind je ze misschien zelfs in leer?
Ik heb met de gewone wrongseatsaver van Barefoot gereden (en die wrongen van daarbij dus kunnen bestuderen) en de wintecwrongen zijn niet kleiner hoor
Wat apart Geryon dat ze er zo snel af gaan? Bij mijn wrongseatsavers (het leren model, maar eigenlijk bij het eerste kunstof model ook) bleven ze goed stevig zitten, was echt even trekken om ze er af te krijgen...
Geryon schreef:Hmm dus als ik mijn wrongen kwijt raak van de JustAdJust, kan ik ze niet meer van barefoot kopen?Ik ben er geloof ik al ééntje kwijt namelijk.. Ze gaan er best snel af, heb het al meerdere keren gehad jammer genoeg, maar deze keer heb ik het denk ik niet door gehad. Als je been even verder naar voren gaat als paardje bijv ineens een spurt neemt oid dan vliegen ze eraf.