Kimley schreef:Welke kleding past bij de dark mauve van de kerst kalender ?![]()
Kleding.
Lush, blush, pink pearl, crystal pink, geen idee of het nog nieuw te krijgen is maar dat zijn exakt dezelfde kleuren
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Naomi_Haffie schreef:Heeft iemand van jullie toevallig de ps Rijbroek in spijker ? Ik ben heel benieuwd of ie lekker flexibel is
Kimley schreef:Nieuw dekje mee naar stal...past niet in de kast..
Vriend zegt: dan kopen we toch een kast erbij?
Oké ik denk dat hij overgehaald is
Bielsje schreef:Kimley schreef:Nieuw dekje mee naar stal...past niet in de kast..
Vriend zegt: dan kopen we toch een kast erbij?
Oké ik denk dat hij overgehaald is
Mijn man zegt dat je vriend het voor de rest van Nederland verpest met zulke uitspraken![]()
Ik kreeg voor mijn verjaardag een set met dekje maar nu met kerst een super deluxe zadelkar... Ben ik nog veel blijer mee
anoukwendy schreef:Volgens mij vroeg er hier iemand om een vergelijkingsfoto van de ES champagne en PS sand ruffle?
[ [url=m/AVYWdW.jpg]Afbeelding[/url] ]
anoukwendy schreef:Kimley schreef:Welke kleding past bij de dark mauve van de kerst kalender ?![]()
Kleding.
Lush, blush, pink pearl, crystal pink, geen idee of het nog nieuw te krijgen is maar dat zijn exakt dezelfde kleuren
_Lorette_ schreef:Mocht iemand nog eens een Bianca shirt willen verkopen (maat S), dan houd ik me aanbevolen.
Met mijn vriend op een stoel kregen we alle dekjes in één foto. Het is een soort van dekjes kerstboom geworden.
[ Afbeelding ]
De onderste rij is helaas niet heel mooi op de foto gekomen, waardoor de kleuren slecht zichtbaar zijn.
Van boven naar onder, van links naar rechts (even uit mijn hoofd, kan zijn dat er een foutje insluipt):
PS Vanilla
PS Lemon
ES Brick Orange
ES Bronze Gold
PS Latte (corduroy)
PS Sand (floret)
PS Sand
PS Prosecco
ES Champagne
PS Coffee (mamba)
PS Sage
ES Pistache
ES Golden Olive
PS Moss
ES Amazonite
ES Emerald
PS Emerald
PS Pink
PS Blush (corduroy)
PS Blush (suede)
ES Winter Rose
PS Scarlet
ES Burgundy
ES Purple Gold
PS Wine
PS Sky Blue
PS Light Blue
PS Neptuna
PS Royal Blue
PS Marine
ES Midnight Blue
PS Deep Sapphire
PS Black
ES Black Gold
PS Black (bow)
De volgende keer doe ik gewoon stapels, hoor! Ik zag al helemaal voor me dat ik alle dekjes van Anouk zo neer had moeten leggen. Niet te doen.