Ik zie allemaal verschillende, latex, vilt, foam

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:In principe alleen die hoes dus
En volgens Duhelo hier op Bokt rekt de BF iets meer maar ik hoor daar verder niet echt mensen over dat ze ineens een kortere maat singel nodig zouden hebben dus dat lijkt ook wel mee te vallen
soeske schreef:Ik heb dankbaar gebruik gemaakt van jullie tips! Delen opgesplitst, niet alles onder elkaar, duidelijk, etc. Uiteraard komen er nog wat foto's bij, en hier en daar nog extra informatie.
dierfysio schreef:Ja, kogel door de kerk hier: mijn prachtige London is dus gewoon te krap.Hij gaat dus per direct in de verkoop. Iemand interesse? Prachtig is ie, en ik ben er ziek van dat hij weg moet, maar het is niet anders...
Ik zoek dus nu een bruine Cheyenne, maat 2. Een bruine London maat 2 ga ik nooit vinden natuurlijk, dus dan de Cheyenne maar.
Pmarena: zou je op je gewone leren seatsaver (en evt. ook op een bonten) klittenband kunnen laten maken, zodat je daarop dijwrongen kunt plaatsen? En heb je daar speciale voor nodig, of kun je de kleine London-wrongen gebruiken?
Weet er iemand nog een mooie Cheyenne, bruin!!!, maat 2, met VPS, te koop? Of koop ik beter een nieuwe, denken jullie?
Kirsha schreef:Echt? Waar dan, want ik speur alles af, maar zie alleen maatjes 1.... Of ja, die ene oude zonder VPS. Leek me niet echt wat?dierfysio schreef:Ja, kogel door de kerk hier: mijn prachtige London is dus gewoon te krap.Hij gaat dus per direct in de verkoop. Iemand interesse? Prachtig is ie, en ik ben er ziek van dat hij weg moet, maar het is niet anders...
Ik zoek dus nu een bruine Cheyenne, maat 2. Een bruine London maat 2 ga ik nooit vinden natuurlijk, dus dan de Cheyenne maar.
Pmarena: zou je op je gewone leren seatsaver (en evt. ook op een bonten) klittenband kunnen laten maken, zodat je daarop dijwrongen kunt plaatsen? En heb je daar speciale voor nodig, of kun je de kleine London-wrongen gebruiken?
Weet er iemand nog een mooie Cheyenne, bruin!!!, maat 2, met VPS, te koop? Of koop ik beter een nieuwe, denken jullie?
Ik zag laatst een hele mooie op Marktplaats! Moet je even zoeken, staat er vast nog wel op!
pmarena schreef:Zonde.... maar het zat er wel in aan je omschrijving te horen
Er zal best wel klittenband op te zetten zijn hoor door bvb. een schoenmaker.
Als wrongen zijn de kleine wrongen van de London wel heel erg klein, moeten wel een beetje knobbels zijn zoals op de JustAdjust, die werkten het fijnst van de stuk of 10 modellen die ik geprobeerd heb
Voordeel van een nieuwe is dat die helemaal van jou is en je weet dat hij nieuw is dus geen rare fratsen mee uitgehaald.
Maar het inrijden is zo'n nadeel dat een gebruikte toch wel èrg interessant is hoor.... ik ben persoonlijk wel van het gebruiken van spullen zeg maar, perfect nieuw blijft het er toch niet uitzien
pmarena schreef:Vind je een Cherokee niks dan, eigenlijk?
Die lijkt nog een beetje op de London qua model...en heb je dan ook in bruin (met zwart dan wel).
Of tja in het uiterste geval kun je nog de cantle naar achteren laten zetten wellicht als het maar een klein stukje is dat je mist qua zittinglengte...?
dierfysio schreef:Kirsha schreef:Echt? Waar dan, want ik speur alles af, maar zie alleen maatjes 1.... Of ja, die ene oude zonder VPS. Leek me niet echt wat?Ik zag laatst een hele mooie op Marktplaats! Moet je even zoeken, staat er vast nog wel op!
Safiera schreef:Deze gezien op de duitse Ebay? http://www.ebay.de/itm/Barefoot-Cheyenn ... 3cd516d013
dat is een donkerbruine leren, of deze
http://www.ebay.de/itm/Barefoot-Sattel- ... 27d7476c09
die is lichtbruin van drytex
Maritje1991 schreef:Haha ok dan.
En de prijs
Is zo'n singel ook geschikt als je paard een ronde buik heeft?
En nog een vraagik heb waarschijnlijk weer een barefoot ( nog een laatste poging om het te laten lukken) zonder vps, ik weeg 55 kg en mijn pony is lekker rond. Welke inlagen heb ik dan nodig?
Ik kom er niet echt uit.