Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Farjen schreef:Heeft er iemand ervaring met de lemieux arika dekens?
Hoe vallen de maten? Mijn paard heeft net zijn amigo vermoordWerkt het liner systeem hetzelfde? Zou handig zijn als ik de liners van Horseware amigo kan gebruiken in de lemieux…
mooney schreef:annaxmaex schreef:Hoii, ik kom me ook melden bij dit topic als dat goed is? Kan op het moment maar op 1 paard rijden ivm dat m’n dressuur knol al enige tijd kreupel is, maar dat stopt mij niet om dekjes te kopen, dus in 1 week tijd perongelijk mijn eerste 4 Lemieux dekjes gekocht![]()
Vind de stof zo mooi van die Loire dekjes
Niet de meeste charmante van mevrouw maar de sage is zo mooi![]()
[ [url=m/mdjWKB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QyRVrn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb nog de bluebell Loire, watermelon Loire en papaya Loire gekocht bij een Franse site chevalchic, ze zijn daar 39,75. Wel 15 euro verzending, bij 2 dekjes 10 euro verzending en bij 3 dekjes 5 euro verzending.
Ik was al los aan het gaan maar je kan daar alleen met credit card betalen toch?
_Lucifertje schreef:Farjen schreef:Heeft er iemand ervaring met de lemieux arika dekens?
Hoe vallen de maten? Mijn paard heeft net zijn amigo vermoordWerkt het liner systeem hetzelfde? Zou handig zijn als ik de liners van Horseware amigo kan gebruiken in de lemieux…
Ja ik heb recent de Kudos gekocht.
Ik vind ‘m true to size, mijn paard heeft van Horseware (Rambo) altijd 6.6 (198) en bij de LeMieux deken past de 6.6. (198) ook perfect.
Ik heb er een LeMieux liner bijgekocht omdat de Horseware liners echt aan vervanging toe waren, maar zo op het oog zou ik denken dat de Horseware liners zouden moeten kunnen passen.
dieseltje09 schreef:Mocht iemand denken van joh ik wil een bruine Lemieux op een donkerbruin paard… Ik vind het persoonlijk geen geslaagde combi![]()
Dekje was uit de collectie van mijn vorige pony (fjord) en daar was ik er altijd verliefd op maar nu…
[ [url=m/Eem2cl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KPs9GS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor de liefhebber dus ook te koop(Tis de CC halfpad in Cotton)
Ghostattack schreef:Nee het is echt het labeltje wat erin zit, eigenaresse van de shop moest zelf een maat 48 hebben. Dus ze vallen gewoon heel raar blijkbaar