Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gewoonmarie schreef:Kak! M’n pakket met m’n black mamba is kwijt
Autumnn schreef:De golden brass, echt een prachtige kleur[ [url=m/bJAVFz.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Lorette_ schreef:Ik ben net thuis en kon snel deze maken:
[ Afbeelding ]
Maar hier mis ik van PS nog de navy en de sky blue, dus ik ben niet compleet wat dekjes betreft.
anoukwendy schreef:Als jullie dit zien, snappen jullie dan dat ik dan eigenlijk geen zin heb in een kollektie foto?![]()
[ [url=m/k2ib4i.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jaa krachtvoer is keiduur hier in zweden dus als er iemand met de auto naar nl gaat of hierheen komt moet er altijd wat mee
Marieke1495 schreef:anoukwendy schreef:Als jullie dit zien, snappen jullie dan dat ik dan eigenlijk geen zin heb in een kollektie foto?![]()
Jaa krachtvoer is keiduur hier in zweden dus als er iemand met de auto naar nl gaat of hierheen komt moet er altijd wat mee
Hahahaha ik snap je.
Maar... een foto van jouw collectie is wel heel satisfying!
anoukwendy schreef:Als jullie dit zien, snappen jullie dan dat ik dan eigenlijk geen zin heb in een kollektie foto?![]()
nikysa90 schreef:Oh wauw AnoukWendy die stapels van jou!! Ik zou ze op kleur leggen, een regenboog haha, dan ben je zooooo klaar!
Hier de Mamba op zwartbruin paard
[ [url=m/QDSWj3.jpg]Afbeelding[/url] ] altijd beetje anders met kunstlicht.
anoukwendy schreef:nikysa90 schreef:Oh wauw AnoukWendy die stapels van jou!! Ik zou ze op kleur leggen, een regenboog haha, dan ben je zooooo klaar!
Hier de Mamba op zwartbruin paard
[ [url=m/QDSWj3.jpg]Afbeelding[/url] ] altijd beetje anders met kunstlicht.
Hahah daar heb ik echt geen zin in hoormaar je bent welkom om het voor me te doen
Staat leuk op je paard trouwens!
Tango1979 schreef:Bij horseboutique krijg je 15% korting (niet op ES) met staysafe. Hij rekent ook korting op korting! Er staan een aantal PS dekjes al met korting, daar komt dus nog een x 15% op.
Ik zag een full forest green, twee kleuren ruffle sets, een aantal cob en springdekjes.