Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zinook schreef:O Hinkewal wat kl*te zeg. Een paar jaar geleden ben ik ook opgelicht maar dan met een paardendekje. Het was het geld niet maar ik was goed boos. Uiteindelijk kwam ik bij een forum die voor me op zoek zijn gegaan naar de oplichter. Ik kreeg haar Hyves ( ja zo lang geleden is dit al) door en kon zo verder zoeken en achter haar echte adres komen. Na veel dreigementen van beide kanten, is ze eindelijk over de brug gekomen maar man, man, wat een ellende.
Ik kan dat forum zo niet meer terugvinden maar misschien kun je haar naam en/of bankrekening door Google heengooien en zo achter wat dingen komen? Ik hoop dat je je geld nog terugkrijgt op de een of andere manier.
Echt hè, wat leven er achterbakse mensen op de wereld. Echt jammer...
hinkewal schreef:Ik wil iedereen graag waarschuwen voor deze verkoper:
http://www.marktplaats.nl/verkopers/1426724.html
Om de dag veranderd ze haar woonplaats en zet ze nieuwe barefoots te koop. Ik heb van haar een Cheyenne maat 0 gekocht... Aangetekend laten verzenden. Hij zou vrijdag op de post zijn gegaan maar een track en trace code kon mij niet worden gegeven... Ik heb het zadel nooit ontvangen en er wordt niet gereageerd op mijn mails...
Inmiddels heeft ze nog 3 andere Barefoots te koop (gehad)!
Iemand tips hoe ik mijn geld kan terug krijgen of haar adres kan achterhalen (misschien wil iemand haar een email sturen met de vraag of je het op kan halen voor adresgegevens?) Mijn marktplaatsnaam kent ze al... Ik weet het even niet meer... Baal verschrikkelijk...
Zinook schreef:http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... b9c5b7a618
Dezelfde oplichtster? Deze koper zoekt nog meer gedupeerden...
Kirsha schreef:Ik heb zojuist een deel 3 gemaakt
[HAR] [HK] Voor- en nadelen boomloos zadel deel 3!
Ik hoop niet dat ik daarmee iemand voor het hoofd stoot (niet mijn bedoeling), maar ik had tijd over, de laatste post over een nieuw topic was al van 3 dagen geleden en we zijn alweer over de 500 pagina's, vandaar