Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
unihorses schreef:moet er een lange singel aan?![]()
dacht juist dat hoe korter hij is hoe steviger hij ligt?
heb er nu een 20 cm singel aan, korter krijg je ze niet
Kirsha schreef:Ik heb vandaag 15 km gereden met mijn Christ Iberica PlusEerste lange buitenrit sinds paardlief hier staat, veeeel gestapt en een paar lange stukken gedraafd, genieten! Wat een schat is het toch
jenn0dv schreef:Kirsha schreef:Ik heb vandaag 15 km gereden met mijn Christ Iberica PlusEerste lange buitenrit sinds paardlief hier staat, veeeel gestapt en een paar lange stukken gedraafd, genieten! Wat een schat is het toch
Klinkt super, wat voor paard heb je?
Ben erg geinteresseerd in een iberica plus voor mijn shire. Jij zit lekker op de lange afstand?
TinePine schreef:hetlevenwint schreef:Voor gene die tip gaf voor dat oranje reflectie deken en barefoot Arizona. Die komt net niet goed uit om 'm zo onder de seat te steken jammer genoeg. Als ik maat groter neem zou het gat ook iets groter moeten zijn enkel hoeveel verschil daar in zit geen idee, is niet de bedoeling dat ik een 195 moet nemen tegen dat dat gat groot genoeg is Jack zwemt daar in (1m42).
Heeft iemand hier nog een tip ? Ga er ook een topic over openen voor de Engelse ruiters maken ze zo een goed reflecterend deken en de western ruiters moeten het dan maar doen met een reflecterend paardenhoofdje op de zijkant naar het geen ik tegenkwam.
Oh wat jammer dat het niet werkt
Kirsha schreef:unihorses schreef:moet er een lange singel aan?![]()
Volgens mij is het juist het best om er een lange singel aan te doen, omdat dan de singelstoten niet gaan schurenIk heb voor paardlief een mooi formaat nu, 60 cm aan de Cheyenne en 80 cm aan de Christ. Wilde eerst nog langere hebben maar ik ben blij dat ik dat niet heb gedaan want ze is aardig aan het afvallen
hetlevenwint schreef:Is inderdaad slim bedacht dat dierfysio.
unihorses schreef:moet er een lange singel aan?![]()
Maritje1991 schreef:Haha ok dan.
En de prijs
Is zo'n singel ook geschikt als je paard een ronde buik heeft?
En nog een vraagik heb waarschijnlijk weer een barefoot ( nog een laatste poging om het te laten lukken) zonder vps, ik weeg 55 kg en mijn pony is lekker rond. Welke inlagen heb ik dan nodig?
Ik kom er niet echt uit.