Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
siskeh schreef:De Multi heeft dat ringetje op de neus, wat hem daardoor wel ideaal maakt voor dat werk, als je "ff" terug wil switchen naar je echte kaptoom functie
Rena100 schreef:De Multi heeft maar 1 ring, daar moet je wel rekening mee houden. Niet drie ringen zoals op jouw kaptoom waardoor je ook werking aan de zijkant hebt.
Ik heb zelf een kaptoom van harrys horse, een hele simpele, maar daar kan ik eventueel ook een bit aan doen, met van diezelfde soort riempjes als bij een micklem. Verder is het dan wel 1 geheel. Zit alleen niet een heel bijzonder kopstuk op.
Daphneeeej schreef:@linde99: ik zou het niet doen bij jou afgebeelde hoofdstel. Deze is niet stevig genoeg gemaakt om bitloos mee te rijden inprincipe. Is het een echte Micklem of een namaak?
Linde99 schreef:Daphneeeej schreef:@linde99: ik zou het niet doen bij jou afgebeelde hoofdstel. Deze is niet stevig genoeg gemaakt om bitloos mee te rijden inprincipe. Is het een echte Micklem of een namaak?
Oke dank je welHet is een echte Micklem. Ik heb wel vaker gezien dat mensen het bit er afhalen incl. de riempjes waar het bit aan bevestigd is, maar vind dit sowieso een beetje vreemd eruit zien, klopt niet helemaal in mijn ogen
dieseltje09 schreef:Ik ga mijn fairfield chester verkopen, hou het bij mijn Alton. Hij loopt hier zo veel fijner op! Iemand ideeen voor een zelfde neusriem als dus de fairfax lage neusriem? Fairfax word me met 400£ echt te gek! En de fairfield alton is qua kwaliteit wel fijn voor het geld maar echt super kwaliteit is het natuurlijk niet...
Ruiter20 schreef:[ [url=m/IOVhuW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wie kan me helpen? Mijn paard heeft een heel groot hoofd en het is heel moeilijk om een passend hoofdstel te vinden.
Wat is de reden dat de bakstukken zodra ik de teugels licht aannemen wil los hangen? (zie voorbeeldfoto: het is niet mijn foto en dus ook niet mijn paard. Ik neem de teugels licht aan en niet zo overdreven sterk als op de foto te zien is)