Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kwetal schreef:Duhelo schreef:Osuper, dankjewel
Het duurde een beetje langer - er ontstond gelijk een discussie hihi
Jennyxx schreef:Wat wordt je paard mooi, Duhelo. Ik zie je op alle foto's eigenlijk een beetje staan/steunen op de beugels. Je paard houdt zijn rug ook graag vast. Als je meer voorwaarts neerwaarts die rug los krijgt, zal je vanzelf makkelijker op de ontspannen rug kunnen gaan zitten. Misschien heb je dan geen droge plekken onder de Ghost?
Al is voor mij een Ghost met een lichte kniewrong/begrenzer ook een droom hoor
Jasia schreef:Wauw dieseltje, ziet er gaaf uit!
En de ghost in schaapskleren, leuk! Heb je dat zelf gemaakt?
Vandaag na 13 km dezelfde zweet afdruk als gisteren. Na het rijden op alle plekken flink gepord, maar mijn mega gevoelige dametje reageerde nergens op.
Haar draf is de afgelopen weken nog geen een keer zó ruim geweest, dus ik denk dat het zadel is goedgekeurd
Nu alleen op zoek naar een eigen pad met inlages... Wat adviseren jullie, een ghost pad of een grandeur?
Ik vind een half pad wel interessant, omdat ik dan m'n eigen dekjes kan blijven gebruiken, maar een Ghostpad is misschien wel prettig voor Anne met het 'schaap' aan de onderkant?
Of zou ze daar enorm van zweten? Ik vind haar onder de haf pad aanzienlijk meer zweten dan onder mijn eigen dekjes, wat eigenlijk niet moet kunnen...
Duhelo schreef:Ghost met kniewrong ben ik ook voor