PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jenara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 14:48

SharonIndezz schreef:
@jenara : Daar zeg je wat ja… ik heb zwart tuig, dat scheelt misschien.. en als je hem erop doet en zelf een zwart shirtje? Is dat iets?

Mooie dekjes charxhebe!

iemand toevallig geen foto van de golden brass op een schimmel met bruin tuig? lekker specifiek haha :+
Ik moet zowieso eerst nog wel even mijn nieuwe kast afmaken voor ik nieuwe spullen mag kopen, dus ik heb nog even tijd om te twijfelen :')

Ik ben ook echt dol op de PS rijbroeken, mijn favorieten zijn de robyn en de zoë momenteel. De stof is inderdaad wel wat dun, ik heb altijd bevrozen bovenbenen nu in de winter .. Ik moet nog een keer een goede warme rijbroek aanschaffen. Ik vraag me soms af of PS nog terug zou komen met die jennifer broeken?

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 14:53

-
Laatst bijgewerkt door k_m op 29-07-24 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 14:59

Dank jullie :)
Ik twijfelde om hem weg te doen maar nu doe ik het maar niet :D
Dit is sowieso niet het goede topic als je dingen wilt verkopen _O-

Roulette_

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-22 15:07

Heb alleen nog maar PS broeken in mijn kast liggen, vind de pasvorm zo fijn. Wel erg herkenbaar dat ze vrij dun zijn en dus koud in de winter (je zou zeggen dat een Zweeds merk daar beter over na zou denken).
Moet ook nog eens op zoek naar een hele warme winter broek met vergelijkbare pasvorm, mocht iemand tips hebben?

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 15:14

Roulette_ schreef:
Heb alleen nog maar PS broeken in mijn kast liggen, vind de pasvorm zo fijn. Wel erg herkenbaar dat ze vrij dun zijn en dus koud in de winter (je zou zeggen dat een Zweeds merk daar beter over na zou denken).
Moet ook nog eens op zoek naar een hele warme winter broek met vergelijkbare pasvorm, mocht iemand tips hebben?

ze hebben ook winterbroeken met fleece aan de binnenkant. Ik weet even niet meer hoe de mijne heet, maar ik heb er 1 (die heeft ook echt een beetje soort sneeuwvlokjes als siliconen grip zeg maar).....

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 15:18

Sky_As schreef:
Roulette_ schreef:

ze hebben ook winterbroeken met fleece aan de binnenkant. Ik weet even niet meer hoe de mijne heet, maar ik heb er 1 (die heeft ook echt een beetje soort sneeuwvlokjes als siliconen grip zeg maar).....

Naar deze ben ik ook wel benieuwd haha!

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 15:21

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-22 15:39

Sky_As schreef:
https://www.royalequestriancollection.c ... phire.html

Even maar gewoon een site gegoogled..... maar die hebben dus fleece aan de binnenkant. Broek zelf is daardoor wel iets "stugger" omdat hij natuurlijk wat dikker is, maar nog altijd een hele fijne rijbroek!

Zo te zien is dat de enige winkel die de Jennifer nog heeft en ook alleen nog maar in maat 34.
Had gehoopt dat ze dit jaar weer zoiets uit zouden brengen, maar tot nu toe nog niet.

Prima2Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 15:43

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 16:01

Queijo schreef:
Ania schreef:

Ik lees even mee :P

Ik heb deze voor mijn valk;

[ [url=m/SgpTAh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi Autumnn!!

Oke, ik ben om, de golden Brass gaat de winkelwagen in

Queijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 16:05

Goeie keuze! Golden brass vind ik echt gaaf op m’n valk <3

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 16:11

Sky_As schreef:
https://www.royalequestriancollection.c ... phire.html

Even maar gewoon een site gegoogled..... maar die hebben dus fleece aan de binnenkant. Broek zelf is daardoor wel iets "stugger" omdat hij natuurlijk wat dikker is, maar nog altijd een hele fijne rijbroek!

Wat een prijs zeg -O-

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 16:15

ik had hem via the horselet toen...hihi, toen was het wel te doen

Riviera87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 16:21

SharonIndezz schreef:
Iemand hier ervaring met de ps taylor legging? Hoe vallen deze kwa maat? Ik hang alrijd beetje tussen 40/42 in, welke zou ik dan het beste kunnen pakken?

Ik draag met 42/44 (vooral brede benen minder brede buik) een L. Vind het hele fijne leggings!

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 16:36

Roulette_ schreef:

Hahah maar de meeste zweden hebben zo’n sneeuwscooter pak aan bij de paarden, inkl ik _O-
Alleen moet ik nog even een nieuwe kopen, nu dat de winter bijna voorbij is :=

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 16:36

Sky_As schreef:
Roulette_ schreef:

Das de jennifer

Queijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 16:41

Ik heb ook de Jennifer! Vind ‘m heel fijn. Doe die eigenlijk alleen aan met buitenrijden. Op stal hebben we een binnenbak en vind ik de gewone rijbroeken ook prima.

xLisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 16:52

Tnx voor al jullie reacties! Baal wel echt dat ik net een dag te laat ben voor die kortingscode er nog bij :=

Horseware

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 17:13

xLisaa schreef:
Tnx voor al jullie reacties! Baal wel echt dat ik net een dag te laat ben voor die kortingscode er nog bij :=

Hier nog een :(

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 17:14

hier ook nog 1, aan de andere kant wel goedkoop, want nu bestel ik dus toch niet omdat ik te erg aan het twijfelen was......

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 17:16

Vandaag gereden met de Mahogany, vind hem zo mooi!

Afbeelding
Afbeelding

Heb ook echt een top match qua shirtje gevonden, Lofty Manner top Yvo Bronze.

Afbeelding
Afbeelding

Ik moet wel zeggen dat de stof van het dekje minder sterk is… beetje jammer dit.

Afbeelding
Afbeelding

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 17:22

Wauw wat chique zo! Heel mooi. Ik was er ook al bang voor zulke beschadigingen.. super zonde! Is dat na 1 keer rijden?

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 17:45

Oh wat zonde Stal Fiore!

Jammer dat ze dit jaar niet een soort Jennifer hadden, die had ik wel gewild. Heb nog een fine winterrijbroek van Kramer, maar die is me helaas toch te groot. Ga hem denk ik proberen te verkopen.

Queijo, mooie collectie <3

Ik heb toch nog een dekje nodig waarbij blauw mooier staat, ik rij 3 paarden op 2 verschillende locaties en als ik dan mijn donkerblauwe rijbroek aan heb wil dat ze bij alle 3 de dekjes mooi staan. Of is dat erg? :+

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 17:50

urosa schreef:
Ik heb toch nog een dekje nodig waarbij blauw mooier staat, ik rij 3 paarden op 2 verschillende locaties en als ik dan mijn donkerblauwe rijbroek aan heb wil dat ze bij alle 3 de dekjes mooi staan. Of is dat erg? :+

Crystal Grey!
Die heeft een donkerblauw randje. Super chique.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-22 18:16

Matheno schreef:
urosa schreef:

Crystal Grey!
Die heeft een donkerblauw randje. Super chique.

Die heb ik net vorig jaar verkocht. Was moeilijke keuze, maar hij viel klein voor een full bij mij. Herkent iemand van jullie dat trouwens ook?