Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sky_As schreef:anoukwendy schreef:Mn vriend wist blijkbaar niet hoeveel ik had, ookal is ie al 100x in mn kamertje geweest.
Ik had alles zo neergeflikkerd:
[ [url=m/z0vo4I.jpg]Afbeelding[/url] ]
Komt ie binnen, oh hell, zoveel dekjes? En dan heb je al de helft verkocht?!
Eh jaa
![]()
*slaat foto op voor als vriendlief ooit begint te zeuren over mijn collectie *
Echt gaaf! Zou willen dat ik een kamer had om de spullen zo mooi uit te stallen. Ik heb een hoop met mijn paard mee gegeven. Maar voor pony lief ben ik langzaam aan ook al aan het sparen.
Vroeger kocht ik wel eens goedkope dekjes, maar die worden toch sneller lelijk. Dus ik ben fan van ps of sweden... Halverwege vorig jaar kocht ik mijn eerste, met behulp van iris (e charcoal) . Nu heb ik er 3 (voor een 2 jarige pony), 2 rijbroeken, bandages, shirt en zijn er een petje, oor oornetje en peeskappen onderweg. En ik sluit niet uit dat er nog wat bij komt voor hij beleerd is.
Ik hoop nog steeds op een mooie gele en iets van turquoise.
anoukwendy schreef:Ballard_L schreef:
Wauwik vind het aan de ene kant bizar en aan de andere kant heel gaaf haha
Het is ook wel uit de hand gelopen hoor. Er moet nog een hele hoop weg. Maar aan de andere kant denk ik ook, waarom niet zolang het kan? Ik werk om te leven, ik leef niet om te werken haha. Maar ik ben het wel met je eens dat het bizar is en echt veel teveel
anoukwendy schreef:Jaa is idd eskadron
Zo eentje
[ [url=m/b6YBEs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo eindelijk klaarwat een werk zeg, ben nog niet eens bij de paarden geweest meer dan om hooi te geven
dus die gaan nu even uitgebreid aandacht krijgen
[ [url=m/DIb2Dv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ew5smv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ryOnl6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Saaams schreef:En nu het onderste dekje van de stapel willen.
anoukwendy schreef:Saaams schreef:En nu het onderste dekje van de stapel willen.
Ik weiger![]()
Mylene jij hebt echt een leuk beest onder je kont
Iris die dralons die in de onderste 2 vakken liggen mogen weg hoor![]()
Ik heb 2 jaar geleden voor iets van 1500€ aan een meisje aan oostenrijk verkocht. Van sommige spullen heb ik idd wel spijt. Maar aan de andere kant heb ik wel mn droomauto kunnen kopen daardooral gaan we die nu helaas ook verkopen, we gebruiken hem te weinig voor waar we hem voor gekocht hadden
Riviera ik rij maar 1x met een dekje, volgende keer weer een ander. En het kan idd best een uur duren voordat ik iets gekozen hebwant als ik dan bedenk dat ik dat dekje vorige maand al had moet het dus een ander worden
![]()
Haha getup, jaa het is een zweetdeken maar dat model heet dralon
Bedankt iedereenben stiekem ook best trots hoor, alles zelf bij elkaar gewerkt haha