Dit was mijn eerste echte buitenritje met mijn haflinger die nu een maand of 2 onder het zadel is.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Buitenzinnig schreef:Gaaf!
Ik las dat je paard 6,5 is en hij nog maar kort onder het zadel is, wat super!
Remark schreef:Ik had een vraagje. Wat is precies het verschil ghost roma veneto en firenze?
En zijn er qua uiterlijk vergelijkbare boomloze zadels welke qua kwaliteit, pasvorm of comfort beter zijn?
Ilsey schreef:Ik las ook je bericht op fb (denk ik) en dat je netjes hebt gewacht met de leeftijd van jouw paardje. Mijn puppypaard is nu 4 en ik wacht ook nog 2 jaartjes eer ik er op kruip. Ga wel al laten wennen aan het zadel in tussentijd.
Buitenzinnig schreef:Ik geloof dat het moeite heeft gekost, maar ben zo blij te lezen dat je hebt gewacht! Heb de groeischijven van o.a. de rug gezien van jonge paarden, die ook al een leeftijd hebben dat er mensen op zitten. Die zijn dan nog lang niet dicht.
Petrichor schreef:Plotseling heeft mijn paard een soort schuurplekken precies op de plek waar het zadel eindigt. Ik heb even nagekeken hoe dat kan. Blijkbaar schuur de rand van de pad daar tegen aan en krijgt hij schuurplekken, het zijn geen druk plekken dat ben ik ook nagegaan. Wat kan ik hier aan doen? Ik snap er niks van, rij al 3 maanden met dit zadel en nu opeens dit?
[ [url=m/1mfEm4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4ylVn4.jpg]Afbeelding[/url] ]