Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoniem schreef:Sorry blond hier.
De basis is eender bij de normale ghost en die schapies... Maar stel je wilt bijvoorbeeld een quilty, die bestel je dan als schaap?
Anoniem schreef:Oh oke, dan had ik t verkeerd begrepen.
Helene83 schreef:Bedoel je deze? Daar ben ik ook erg benieuwd naar!
[ [url=m/XPEt18.png]Afbeelding[/url] ]
Berdien schreef:Aaaaahhhhhh
[ [url=m/kczQBu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WbiZSY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Flynn staat er een beetje knullig bijMaar hij past! Roze is wel een besmettelijke kleur, zitten al zoveel vlekken op
Staleigenaar werd helemaal gek, die is het er pertinent niet mee eens dat Flynn met een roze dekje rond moet wandelen
Kwetal schreef:Je hebt inmiddels Florac -Quilty - Quevis - Roma - Firenze - Barocco - USA -Maremma en Cagliari. Binnen de zelfde maat kan elke zitting op de basis (met kussens) die je al hebt.
Bliksem schreef:Rijdt er hier iemand met een quilty/quevis met een fleshouder aan het zadel? Voor de kortere ritten waarbij ik wel wat wil kunnen drinken, maar niet een hele tas mee ben ik op zoek naar een fleshouder. Maar het blijkt nogal lastig passend te krijgen.
Ben benieuwd naar tips/merken/foto's?
Kitty_ schreef:Helene83 schreef:Bedoel je deze? Daar ben ik ook erg benieuwd naar!
[ [url=m/XPEt18.png]Afbeelding[/url] ]
Ik heb een groene liggen maar even geen duidelijke foto. Zal ik van de week even maken.
Hij is meer "Kerstgroen"
[ Afbeelding ]Berdien schreef:Aaaaahhhhhh
[ [url=m/kczQBu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WbiZSY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Flynn staat er een beetje knullig bijMaar hij past! Roze is wel een besmettelijke kleur, zitten al zoveel vlekken op
Staleigenaar werd helemaal gek, die is het er pertinent niet mee eens dat Flynn met een roze dekje rond moet wandelen
Gaaf Berdien! Mag ik je foto's inpikken voor op m'n site?![]()
Bliksem schreef:Rijdt er hier iemand met een quilty/quevis met een fleshouder aan het zadel? Voor de kortere ritten waarbij ik wel wat wil kunnen drinken, maar niet een hele tas mee ben ik op zoek naar een fleshouder. Maar het blijkt nogal lastig passend te krijgen.
draaakje schreef:Oh, en súper handig die knop van de Lazy Mountain ! Wil alleen nog iets maken met een veiligheidssluiting eraan om Khaleesi mee te nemen. (nu leg ik een veiligheidsknoop om de knop heen, of een losse slag eromheen, of gewoon in mijn hand)
[ [url=m/jaJGRx.jpg]Afbeelding[/url] ]