Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tanneke schreef:Zoals ik al eens eerder aangegeven heb ben ik me aan het oriënteren op de wow zadels. Maar nu hoor ik van verschillende mensen, dat de wow zadels heel hoog boven de schoft liggen? Hun vertellen dat de vuist er rechtop onder past en soms is de opening nog groter.
Nu lijkt mij dit eigenlijk niet waar, maar toch wil ik het hier vragen. Hoe ligt jullie zadel bij de schoft?
Ik denk dat als de headplate te smal is dat het dan juist te hoog komt te liggen.
Maris schreef:Seven, ik wil er niet echt wat mee zeggen ( niets over je rijstijl ofzo in ieder geval hoor ). Ik snap alleen het doel van de wrongen niet zo als je er toch nooit tegen aan zit.....
Bij andere zadels zie je altijd de bovenbenen van mensen netjes tegen de wrong aanliggen. Zodat ze dus ondersteunt worden. maar als ik correct zit , dan liggen mijn benen echt een paar cm achter de wrongen. Daar snap ik dus niets van !
Maris schreef:Seven, ik wil er niet echt wat mee zeggen ( niets over je rijstijl ofzo in ieder geval hoor ). Ik snap alleen het doel van de wrongen niet zo als je er toch nooit tegen aan zit.....
Bij andere zadels zie je altijd de bovenbenen van mensen netjes tegen de wrong aanliggen. Zodat ze dus ondersteunt worden. maar als ik correct zit , dan liggen mijn benen echt een paar cm achter de wrongen. Daar snap ik dus niets van !