Het is een mooi hoofdstel en past ook nog op het vreemde formaat hooft van mijn meisje. (de foto's zijn wat vreemd maar ze gedroeg zich netjes voor een paard dat net aan een bitje gewend is (4x hiervoor ingehad) dus het afstellen is nog niet helemaal goed maar daar gaan we verder aan werken)
Mijn Rossner is er inmiddels ruim een half jaar, gebruik het hoofdstel 4 tot 5 keer in de week en het ziet er nog steeds gaaf uit, geen steentjes eruit etc.
Dus ik ben zeker tevreden over de kwaliteit, hij is ook wel een aantal keer gevallen al, maar weinig van te zien.
(Vraag me dan wel af hoe mensen de steentjes er dan uit krijgen )
Marisjuuuuuh
Geplaatst: 05-01-12 16:42
Ik heb mijn hoofdstel tot nu toe 2 keer gebruikt, en er mist al een steentje. Gebruik het hoofdstel alleen voor op wedstrijden (rij nu even geen wedstrijden i.v.m persoonlijke omstandigheden). Is dus niets bijzonders met het hoofdstel gebeurd..
Ik heb mijne ook al een jaar inmiddels (meteen toen die te koop was), gebruik hem 5 / 6 keer per week en nog helemaal geen steentjes gemist! ik houd het ook op de magische krachten gezien normaal bij mij alles kapot gaat!
Ik heb zo het idee dat er in het begin minder klachten waren? Er is nu natuurlijk veel vraag nr het hoofdstel en het is constant uitverkocht, mss dat ze wat verminderd zijn qua kwaliteit?
Ik heb ook sinds het begin 1 en heb echt niet te klagen. Moet er wel bijzeggen dat ik vanaf dag 1 de frontriem heb afgehaald. Heb namelijk de donkerblauwe lak en die frontriem was mij net een tikkel te flashy voor op wedstrijd.
Ik heb hem ook in het begin gekocht, de paarse, ik heb wel altijd de frontriem eraan gehouden maar hij is nog steeds als nieuw!
Ja inderdaad, die frontriem valt bij de blauwe behoorlijk op, dus ik kan wel snappen dat je dat wat te veel vind voor op wedstrijd.
lisaislisa
Geplaatst: 05-01-12 21:02
Pops schreef:
Ik heb zo het idee dat er in het begin minder klachten waren? Er is nu natuurlijk veel vraag nr het hoofdstel en het is constant uitverkocht, mss dat ze wat verminderd zijn qua kwaliteit?
Zou wel kunnen idd, maar de meeste klachten gaan ook over de frontriem toch?