Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Dus mooi geen excuus voor een nieuwe...brendalover schreef:schoft) en bij mijn KWPNer ligt ie ook wel goed, maar ik kan er dan geen lamsvel onderlegger meer bovenop gooien, want dan trekt hij wel helemaal strak!
maar ik zeg het om aan te geven dat dat dus niet werkt
Memuska schreef:De enige slechte ervaring die ik met Anky pads heb, is dat ze niet willen verslijtenDus mooi geen excuus voor een nieuwe...
Ik leg ze zowel op mijn slanke Arab, als op mijn grote stoere Hannoveraner, als op onze uitermate ronde Belg... Gaat allemaal prima!
als je nog niet aangesingelt heb kan je makkelijk (ook nieuwe) pads zo optrekken in de kamer Yvank_ schreef:te stijfals je nog niet aangesingelt heb kan je makkelijk (ook nieuwe) pads zo optrekken in de kamer

Sandra_R schreef:ikzelf heb ook Anky sjabrakken, ik kan ze niet goed optrekken, daar is die te stijf voor..
Dus halverwege het rijden is die naar achtergeschoven en ligt straks op de schoft..
want er zitten geen lusjes aan, dat is heel irritant..
Scapa dekjes hebben hele goede schoftvormen erin zitten, ik blijf wel met beide rijden, maar geef voorkeur aan Scapa.
Ook Eurostar is best goed, maar Scapa is beter

angelax schreef:maar de ankypad is geschikt voor schoftloze paarden? of met weinig schoft. en brede paarden dan ?
Maar alles voor het welzijn van je paard.Snoevie schreef:totale blokkade puur en alleen door dekjes?het zal best een bron van irritatie zijn(vanwege de rechte vorm)maar dat het zulke problemen geeft kan ik me moeilijk voorstellen,ik zou iig verder gaan kijken.
het zal een combinatie van problemen zijn

Yvank_ schreef:Heb je hem wel opgetrokken dan ? want inprinciepe blijft die als je zadel goed past dan gewoon zo liggen !
als de vorm van de rug van je paard/pony te extreem is dan trekt het gewoon weer naar beneden.