Vind het altijd leuk om naar te kijken, maar hoef het zelf niet zo nodig. Mijn harnachment daarentegen. Die is uitermate goed voor elkaar! Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Vind het altijd leuk om naar te kijken, maar hoef het zelf niet zo nodig. Mijn harnachment daarentegen. Die is uitermate goed voor elkaar! Neroo schreef:Nee hoor Leentje, als je paard veel zweet is het wel zo handig als je een zweetopnemend dekje hebt. Niet zo'n HH dekje waar zo'n vieze schuimende laag onder ontstaat en je paard zo doorheen zweetWant dat kan ook gaan schuren
eenitraM schreef:Neroo schreef:Nee hoor Leentje, als je paard veel zweet is het wel zo handig als je een zweetopnemend dekje hebt. Niet zo'n HH dekje waar zo'n vieze schuimende laag onder ontstaat en je paard zo doorheen zweetWant dat kan ook gaan schuren
Ik heb al zat paarden gezien met een Ankydek bovenop hun rug, die een dikke schuimlaag onder het shabrak hebben
Heb er zelf 1tje gehad waarmij ik me doodschok hoe hard ik hem kon uitknijpen.
. Gelukkig kan ik met een boomloos zadel al die setjes niet eens gebruiken, dus ik hou het lekker bij mijn bruine en beige pad voor onder het zadel en daarbij wissel ik graag af met het rijden op een bareback pad. Ik heb weer tig touwhalsters in allerlei kleurtjes (inclusief teugels). Maar die zijn een stuk goedkoper. Overigens geef ik mijn geld liever uit aan mijn lessen en workshops (en aan vele andere zaken in het leven).

patsur schreef:Dan ben ik zeker een apart geval
Koop setjes, les 2x in de week en paard is ook knap om te zien
Magda, maar wat voor ervaring moet je hier uit halen? Die zie ik zeker even over het hoofd..
Patriciavt schreef:patsur schreef:Dan ben ik zeker een apart geval
Magda, maar wat voor ervaring moet je hier uit halen? Die zie ik zeker even over het hoofd..
Wij lijken wel 2-lingen![]()
*tries doe niet zo dom*
maar vanaf binnenkort heb ik weer 2 lessen per week
Patriciavt schreef:patsur schreef:Dan ben ik zeker een apart geval
Wij lijken wel 2-lingen![]()
*tries doe niet zo dom*

patsur schreef:Magda, maar wat voor ervaring moet je hier uit halen? Die zie ik zeker even over het hoofd..

en anders combineer ik mijn kleren wel zo dat de bb er ook bij past
patsur schreef:Of iemand anders passend tuig en een Ankie dek heeft is voor mij geen ervaring hoor..

magda_90 schreef:Patriciavt, ik moet zeggen dat ik je wat hoog vindt bandageren. Mij is geleerd 3 vingers onder dat de knie te bandageren.