Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DeniseES schreef:Dat denk ik ookiedereen doet het, het ziet er mooier uit, dus waarom niet...
MISTRAL94 schreef:Nou laten we wel wezen bandages bieden wel steun bij juist gebruik. Ik ben zelf geen voorstander van bandages maar feit is wel (en dat zie je niet alleen bij dieren) dat een windsel wel steun kan bieden. Ik denk dat topruiters niet denken het staat mooi dus dan gebruik ik maar bandages
charlotvanre schreef:MISTRAL94 schreef:Nou laten we wel wezen bandages bieden wel steun bij juist gebruik. Ik ben zelf geen voorstander van bandages maar feit is wel (en dat zie je niet alleen bij dieren) dat een windsel wel steun kan bieden. Ik denk dat topruiters niet denken het staat mooi dus dan gebruik ik maar bandages
neen ze zien het iedereen gebruiken, dus ze gebruiken het ook
sronnie schreef:Vandaar dat ik ook schrijf wetenschappelijk onderbouwd, lijkt me stug dat er mensen zijn die de Bit daar tot toe rekenen
runningkawa schreef:Mensen als anky en gal gebruiken het omdat ze graag hun dure paarden, waar toch hun inkomen van afhankelijk is, met kapotte pezen willen hebben door de hitte.
Zelfde reden als dat dat senior en junior raymakers en van de vleuten peesberschermers om hebben bij hun paarden... die willen kapotte pezen door de hitte... dat levert ze brood op de plank op
Daar winnen ze de prijzen mee met de verzwakte pootjes van hun paarden
BeLoVeD schreef:Ik ben het in ieder geval met de stelling eens, 9 van de 10 mensen die bandages gebruiken kunnen niet CORRECT bandageren. Doe het dan ook niet, want er worden zoveel pezen mee beschadigd.
Urielle schreef:Conclusie: willen de eiwittten in de pezen een beginnetje maken met 'stollen' dan moet het been minstens 50 graden worden en tegen die tijd staan de brandplekken ook op de huid. Met andere woorden: koeiepoep...
(en de Bit? Ach ja, sinds het artikel dat paarden schuimen omdat ze niet kunnen slikken met bit in neemt niemand ze toch meer serieus met die artikels, of wel?)
Tieneke schreef:Uhm Arabesk, 'eiwitten' is niet 100% hetzelfde als het eiwit in een ei...
Tieneke schreef:Uhm Arabesk, 'eiwitten' is niet 100% hetzelfde als het eiwit in een ei...
Arabesk schreef:Urielle schreef:Conclusie: willen de eiwittten in de pezen een beginnetje maken met 'stollen' dan moet het been minstens 50 graden worden en tegen die tijd staan de brandplekken ook op de huid. Met andere woorden: koeiepoep...
(en de Bit? Ach ja, sinds het artikel dat paarden schuimen omdat ze niet kunnen slikken met bit in neemt niemand ze toch meer serieus met die artikels, of wel?)
neem jij maar eens het eiwit van een ei en gooi dat in water van 40 graden..
en de BIT, ik zou zeggen éindelijk snijden ze eens gevoelige onderwerpen aan! En in de negatieve effecten van een bit die ze beschrijven zit wel degelijk een kern van waarheid. Ik zou je vakliteratuur maar eens wat beter bijhouden.'metal in the mouth' Dr. Cook