Bit met koperen spiralen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Qimm

Re: Bit met koperen spiralen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 20:42

Narya schreef:
Huilen van het lachen Als je het metalige niet lekker vind, zullen we het bit dan maar helemaal vergeten? Tong uitsteken

Het gaat me ook niet erom of de smáák lekker is maar of je er idd stroompjes van krijgt. Ik heb daar gewoon wat twijfels over en proefondervindelijk lijkt me dat de beste manier om mij te overtuigen van de waarheid (wat dat dan ook moge izjn)

runningkawa schreef:
Heb je wel het mesje en de buitenkant van de slijper tegelijk in de mond, dus contact?

ja, daar heb ik op gelet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 20:43

Ik kreeg er dus duidelijk een nare prikkeling van
Geen 230 volt hoor Lachen

Maar waarom twijfels erover?
je gelooft dus ook niet dat een batterij in je mp3 speler het doet? Haha!

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 20:44

Qimm schreef:
Narya schreef:
Huilen van het lachen Als je het metalige niet lekker vind, zullen we het bit dan maar helemaal vergeten? Tong uitsteken

Het gaat me ook niet erom of de smáák lekker is maar of je er idd stroompjes van krijgt. Ik heb daar gewoon wat twijfels over en proefondervindelijk lijkt me dat de beste manier om mij te overtuigen van de waarheid (wat dat dan ook moge izjn)

Just kidding Knipoog

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 20:57

runningkawa schreef:
Ik kreeg er dus duidelijk een nare prikkeling van
Geen 230 volt hoor Lachen

Maar waarom twijfels erover?
je gelooft dus ook niet dat een batterij in je mp3 speler het doet? Haha!

In batterijen zit vaak meer dan een zinken en een koperen plaatje (of moet je rolletjes bit ook bij het chemisch afval als je hem weg gooit?) Maar goed, ik wil het dus gaan onderzoeken, ik zeg niet dat het niet waar is, ik zeg alleen dat ik niet geloof dat een bit met 2 metalen echt een vervelend gevoel veroorzaakt.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 21:45

Ik had eerst bij een manegepaard i.v.m. het teugelswisselen elke keer aan mijn eigen hoofdstel een bit met een koperen middenplaatje, dus niet eens rolletjes, ze was nog nooit zo druk geweest. Vorige week een ander bit gekocht van één metaal en ze was gewoon lekker rustig, merkte dus duidelijk dat ze het niet prettig vond.

MoniekR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-08 10:03

Mizora schreef:
Ik had eerst bij een manegepaard i.v.m. het teugelswisselen elke keer aan mijn eigen hoofdstel een bit met een koperen middenplaatje, dus niet eens rolletjes, ze was nog nooit zo druk geweest. Vorige week een ander bit gekocht van één metaal en ze was gewoon lekker rustig, merkte dus duidelijk dat ze het niet prettig vond.

Hm, dus je had eerst een dubbelgebroken? En die tweede dan, was dat ook een dubbelgebroken?

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 15:43

Ja, de eerste was voor de rest precies hetzelfde als haar manegebit, de 2e had een ronderig middenstukje, i.i.g. dikker dan ze had. Er waren namelijk geen brede platte meer.

ni3ki3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 12:39

Wie weet...
(en echt alleen zeggen als je het 100% zeker weet, maar ik kan het niet vinden op de KNHS site)

Of je met een dubbel gebroken bit met kopere mondstuk mag starten?...
alvast heel erg bedankt!!