Bruin weer helemaal in?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

igor001

Re: Bruin weer helemaal in?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 21:51

je ziet wel steeds meer bruin ja Ja maar ik vind zwart nog steeds mooier Lachen maar denk dat je ook moet kjiken naar wat leuker bij je pony staat Lachen

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 22:03

Lielle schreef:
Die heb ik zeker, alleen niet online. En die canvas dekens, ik kwam ze laats nog tegen bij de ruitersportzaak. En met de vrachtwagen op concours, en dan parade rijden Ja

Dat is toch niet vroeger?
Dat deed ik 10 jaar geleden ook nog!
Pony deken op, zadel erbovenop, tas en hoofdstel over mijn schouder, en dan samen met buurmeisje te voet naar de manege! Daar de pony`s op de vrachtwagen laden (nou ja vrachtwagen Nagelbijten / Gniffelen een gammel ding) en wachten tot de rest kwam. De rest = De gene die de luxe van een eigen trailer hadden.
Zooi bij iemand in de auto pleuren en dan konden we op weg!
Pfff, dat waren lange dagen! Maar wel veeeeel gezelliger!

_Anke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 22:41

Toen ik begon met rijden, had ik een bruin zadel. Ik vond het zo verschrikkelijk lelijk Nagelbijten / Gniffelen Maar was toen helemaal in ofzo, aangezien je vroeger , een jaar of 15 geleden iedereen bijna zag rijden met een bruin zadel Bloos

Tegenwoordig vind ik bruin heel mooi Ja maar voor tuig ga ik persoonlijk toch nog voor zwart Ja past overal bij Vork

Bruine laarzen, rijbroeken, dekjes etc. vind ik wel heel erg mooi Ja

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 23:06

Cool

Afbeelding

Afbeelding

zou 'ie weer 'in' komen?! Haha!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 23:16

heel mooi!!!

Nick1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 11:46

Al ons tuigwerk , en zadels is bruin.(De london kleur en middenbruin)
Het nieuwe zadel wat nu op maat gemaakt wordt, wordt ook 1 kleur london tint.(Het hoofdstel ook)
Om de eenvoudige reden dat ik het gewoon mooi vind.( nog nooit een zwart zadel of tuig gehad) Of het in komt weet ik niet , er is nu wel makkelijker bruin tuig te krijgen.

hoefijzer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 17:57

Arabesk schreef:
Lielle schreef:
je vergeet dan wel de getapete 2kleurige frontriemen met driehoekjes *LOL*

Oja die hadden we vroeger ook nog Haha!
groen met wit
of rood met wit
zooooooooooooooooooooo hip Koe

Niet alleen dat. Ook nog die wit/beige touwsingels. Ik vind dat nog steeds prachtig als ik oude dressuur foto's zie. En Sjabrakjes in de vorm van het zadel of, wit of van wol, of helemaal geen sjabrak. En van die rubbere springschoenen. Van die verschoten caps zonder bandje, met een strikje achter op en voor de jongere een speldje op de voorkant. Geweldig Cool
Mocht ik ooit gaan starten dan bekleed ik mijn eigen cap wel met dat hele donkerbruine flock, en maak ik zelf zo'n strikje aan de achterkant en een speldje aan de voorkant. Witte singel en 3hoekjes frontriem uiteraard ook. Met wit sjabrakje in de vorm van het zadel. Beige rijbroek en handschoenen, en geruite bruin jasje (als dat tegen die tijd mag)
Bruin tuig blijft mooi, maar wat voor bruin tuig ik ook zie, het is nooit de zelfde kleur als dat van 'vroeger'. Bij ons kijkt alles nieuw en glad en glimmend, toen was dat niet zo.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 18:02

Laetitia: Jij en Fahkir zien er prachtig uit in bruin, hoor!!! Veel mooier dan dat alles zwart zou zijn, ben ik helemaal met je eens Ja Lachen . Het is dat ik een handige zwarte winterjas heb voor daarbuiten bij Sam, haha....... Maar ik hou ook niet zo van (teveel) zwart...... Haha!

_Emm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 18:03

Ik heb een bruin zadel, maar dat komt omdat ik snel een nieuw zadel moest. Bruin was het enige op voorraad, nou dan maar bruin Knipoog
en daarom ben ik wel steeds meer in het bruin gaan kopen, (jophurs, cap, hoofdstel).
Niet omdat het 'in' is, maar omdat ik een bruin zadel met zwart hoofdstel + zwarte schoenen niet vind staan Knipoog

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 09:48

Hmm, ik heb net nieuwe bruine jodphurs. Kan dat wel bij een zwart grijze rijbroek? Ik ben hard op zoek, maar hoe een kleur staat kun je misschien pas echt zien als je het naast elkaar kunt houden. Maar ik wil dus een broek via internet bestellen... Ik weet niet of dat gaat lukken...

Rachelle_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 13:34

Ik vind zelf zwart het mooiste maar het is wat je zelf mooi vind

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 13:39

Voor de liefhebbers ik heb een nieuw(!) bruin springzadel te koop Verdrietig zie onderschrift

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 14:22

Mijn bruine harnachement:
Afbeelding

Bruin hoofstel mét lage neusriem, echt lang naar gezocht, die zie je bijna nergens meer.
Afbeelding

Echt toeval, was op zoek naar een wintec paar maand terug en deze stond te koop. Direct op zoek gegaan naar een bijpassens bruin hoofdstel. En dit jaar wil ik nieuwe bruine laarzen laten aanmeten. Lachen

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 15:16

@ Ellis: Rondgenaaide Passiers blijven altijd 'in' Haha!

Ik vind bruin tuig ook mooi in tegenstelling tot vroeger. Ik reed heel vaak op zo'n oud zadeltje met een hele lelijke bruinkleur, zwart vond ik een hele verbetering. Als mijn huidige zadel niet meer goed ligt wil ik zeker de overstap maken naar bruin. Zo'n lelijke getapte frontriem komt er bij mij nooit in, netzo als zadelvormige dekjes. Bloos

RolexandMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 15:21

Ik heb ook bruin.. ben nu overgestapt op bruin.. kreeg een nieuw springzadel en kon kiesen uit een bruine of een zwarte.. koos voor het bruine.. want had ook al bruin hoofdstel,, staat me paard ook wel mooi maar voor de dressuur heb ik alles gwoon in het zwart..vink wel mooier!

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 15:28

Ik heb zelf de voorkeur naar bruin. Vind het gewoon veel mooier staan dan zwart. Maar ik denk dat iedereen daar een beetje een eigen mening in heeft Lachen

davy_loverr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 15:30

ik vind een bruin zadel erg chique en dan moet er natuurlijk ook een bruin hoofdstel bij. Mijn pony staat bruin mooier vind ik zelf dus als ik een nieuw zadel krijg word weer alles bruin. Maar een bruin zadel en hoofdstel vind ik alleen mooi bij springen. Bij dressuur vind ik een zwart kieffer zadel wel mooier en een wit onderlegd zwart hoofdstel. Maar absoluut geen hoofdstel zonder sperriem! dat vind ik niet mooi.. maar iedereen z'n eigen mening:D

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 15:59

Heb zojuist een bruin hoofdstel besteld Clown Wel een zwart zadel, maar dat maakt me niet zoveel uit.

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 16:06

Ik heb ook nog een zwart zadel Tong uitsteken
Als ik ooit genoeg geld heb, wil ik ook een bruin zadel aanschaffen Ja

Mariettuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 21:12

Telt het ook dat ik wel een zwart hoofdstel en zadel heb maar voor mn bruine paard verder alles bruin?
Deken, dekje, halsters enz enz.

Voor mn zwarte shetje heb ik ook alles bruin op het hoofdstel na.
Zwart word voor hoofdstellen en zadels toch het meest te koop aangeboden.