mijn "nieuwe" setje nog niet zo vaak gebruikt:P harry's horse nature: mutsje, dekje, peesbeschermers (en rijkleren) En mijn nieuw hoofdstel met mexicaanse neusriem hier een betere foto maar dan van het hoofd en mijn dressuurhoofdstel (heb namelijk ook een bruin zadel)
Ik wil dan toch ook even mijn nieuwe setje showen . Ik ben er namelijk heel erg blij mee. Vooral met de Scapa peesbeschermers, want die heb ik nog helemaal nergens gezien.
Mijn nieuwe lichtblauwe dekje+peesjes voor&achter. Ik heb er zelf ook een lichtblauwe broek bij, lichtblauw shirtje, lichtblauw zweepje & lichtblauwe handschoentjes.
Ben in oktober lid geworden van paardentijdschrift ROS, ik zou een zweetdeken als welkomsgeschenk krijgen. Krijg ik kort daarna een bericht dat de deken niet leverbaar is en opnieuw is besteld, zodra hij er is krijg ik een bericht en wordt ie meteen verstuurd. Krijg ik een week of 3 een brief dat de deken niet meer leverbaar is en ik kon kiezen uit een winterdeken en een halster. Heb de halster maar gedaan aan een winterdeken heb ik niks (halster ook niet maar meer dan een deken iig) en net is het halster gekomen. Vind hem wel erg leuk, is met fleece bedekt aan de binnenkant en de neus en kopstuk zijn ook van fleece. Nog met een passend halstertouw en een tasje erbij.
En nog een bruine rijbroek van divoza besteld, maar geen foto van.
zo rijd ik met mijn VZH zadel in set (dekje is van Mattes, witte broek, lichtblauw truitje, zwarte HH pro plus helm, zwarte laarzen van Cavallo, zwarte handschoenen, witte bandages)
en zo rijd ik met mijn dressuurzadel passier GT bruin (zwarte helm en zwarte laarzen, bruine Horka broek, beige shirt, anky off white, bruine peesjes met zwart klittenband van Tattini, nieuw donkerbruin hoofdstel en martingaal van Shires)
Heb ook zooi gekocht bij Ooteman, leuke winkel! wel 1 uur en kwartier gereden Mn spullen:
-Anky kiwi -Anky Kiwi bandages -Scapa red springen -Scapa red peesbeschermers nieuwe collectie!! En heb rood scapa shirtje dus compleet Knalgele caphoes voor de cross Scapa orange oornetje voor bij mn dekje Anky china red petje
Ennn.... HH Chique rijjasje En op de rommelmarkt gisteren scapa navy gekocht, helaas waren de bandages al weg bij Oote